For those behind the cameras

Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα εφήβων στο Ηράκλειο είχαμε την ευκαιρία να βιώσουμε τη διεξαγωγή των αγώνων, αλλά και τη ζωντανή μετάδοσή τους στους τηλεοπτικούς δέκτες. Ένα άρθρο που πρέπει να διαβαστεί από κάθε οπαδό και τηλεθεατή των αγώνων.


"If I could tell the story in words, I wouldn't lug around a camera." είχε δηλώσει τον προηγούμενο αιώνα ο κοινωνιολόγος και φωτογράφος Lewis Hine. Είναι σημαντικό κανείς να παρατηρήσει την πορεία του αθλήματος του μπάσκετ, παράλληλα με την πορεία της ανάπτυξης και της εκλαΐκευσης της τεχνολογίας και των μέσων της. Το μπάσκετ είναι ένα προϊόν παγκόσμιο, χωρίς διαστάσεις, το οποίο έχει εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο. Πλέον είναι πάναπλο για κάποιον με μια τηλεόραση και μια κεραία στο σπίτι του ή ένα κινητό με σύνδεση στο ίντερνετ, με το πάτημα ενός κουμπιού να παρακολουθήσει έναν αγώνα με εικόνα και ήχο υψηλής ευκρίνειας. Πόσο δεδομένη είναι όμως αυτή η άνεση που έχει ο κάθε φίλαθλος; Είναι τελικά μια μετάδοση ενός αγώνα τόσο απλή όσο τη φαντάζονται οι περισσότεροι ή μήπως είναι μια διαδικασία πέρα για πέρα χρονοβόρα και απαιτητική;

Η ιστορία του άρθρου αυτού ξεκινά από ένα βράδυ στο στάδιο "Δύο Αοράκια", όπου εκεί έπαιζε τους περισσότερους αγώνες της η Εθνική μας ομάδα των εφήβων. Μόλις είχα χάσει το shuttle bus της FIBA, που πήγαινε στο κέντρο του Ηρακλείου. Έτσι ψάχνοντας μέσο για να γυρίσω, εν τέλει βρήκα έναν από τους οπερατέρ των αγώνων, ο οποίος προσφέρθηκε να με γυρίσει στο Ηράκλειο, αφού το γήπεδο βρισκόταν πολύ μακριά από την πόλη. Στο αυτοκίνητο, μου πρότεινε να κάνουμε ένα άρθρο αφιερωμένο στη ζωντανή μετάδοση αγώνων και έκτοτε η συνεργασία μας ήταν άψογη, τόσο στη συνεννόηση, όσο και στο να μου λύσει βασικές απορίες για αυτό το χώρο, να μου γνωρίσει το υπόλοιπο επιτελείο και να μαζέψω πλούσιο υλικό για το άρθρο. Το όνομά του είναι Περικλής Μοσχολάκης, οπερατέρ της ABC Productions, εταιρείας υπεύθυνης για το τουρνουά. Τον ευχαριστώ και δημόσια, αφού χωρίς αυτόν το συγκεκριμένο άρθρο δε θα είχε καν υπόσταση.


Τις πρώτες εξηγήσεις για τη ζωντανή μετάδοση τις έδωσε ο Περικλής.

Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για να φτάσεις να μεταδίδεις επαγγελματικά αγώνες σε μεγάλα τουρνουά;

Υπάρχει σχολή εικονοληψίας και επειδή είμαι αρκετά χρόνια στο χωρό, όταν ξεκίνησα δεν υπήρχε καν στην Κρήτη. Η μόνη που υπήρχε τότε, ήταν η σχολή Σταυράκου στην Αθήνα, στην οποία για να πάει κάποιος θα έπρεπε να έχει πολλά λεφτά. Ξεκινήσαμε κατευθείαν στην τηλεόραση, όχι στα γήπεδα, αλλά με ρεπορτάζ, εκπομπές κλπ.

Στην πορεία έκανα κάποια σεμινάρια και με την εμπειρία, που έχω μετά από εικοσιεννιά χρόνια που κάνω κάμερα, ανεβαίνουμε κάθε χρόνο σταδιακά και συνέχεια μαθαίνουμε. Δεν είναι κάτι, στο οποίο μπορείς να πεις ότι τα ξέρεις όλα. Κάθε φορά μαθαίνεις, αλλάζει η τεχνολογία και πολλά άλλα πράγματα πάνω στη δουλειά μας και πρέπει συνέχεια να βελτιωνόμαστε. Όποιος πει ότι τα ξέρει όλα, το έχει χάσει το παιχνίδι. 

Ποιο είναι το στάνταρ προσωπικό που χρειάζεται για μια τηλεοπτική μετάδοση τέτοιου επιπέδου;

Σε μια μετάδοση ενός απλού ποδοσφαιρικού αγώνα, σε ένα εξακάμερο, που είναι το ελάχιστο στους ποσοσφαιρικούς αγώνες πλέον, μπορεί να εργάζονται και περισσότερα από είκοσι άτομα. Υπάρχουν κάποια άτομα υπεύθυνα για τα γραφικά, ο σκηνοθέτης, ο παραγωγός που είναι υπεύθυνος για όλη τη μετάδοση, ένα άτομο στις ραδιοζεύξεις υπεύθυνο για το uplink, ρυθμιστές εικόνας, δύο άτομα, τα οποία είναι στα replay, ένας ηχολήπτης μαζί με δύο βοηθούς τουλάχιστον, οι έξι οπερατέρ που θα κάνουν το εξακάμερο και για οτιδήποτε άλλο χρειαστεί, μπορεί να είναι ένα επιπλέον άτομο στο βαν. Πόσο μάλλον σε μία διοργάνωση σαν αυτή στα "Δύο Αοράκια", όπου στον τελικό θα έχουμε σε HD συνολικά δέκα κάμερες.


Πιστεύεις ότι ο κόσμος εκτιμά τη δουλειά που γίνεται πριν και μετά τον αγώνα, όλη αυτή την προεργασία για να βγει ζωντανά σε μια τηλεόραση όλο αυτό με το πάτημα ενός κουμπιού από το σπίτι; 

Ο κόσμος δεν ξέρει τι χρειάζεται για να γίνει μια τηλεοπτική μετάδοση. Όταν αυτή τη στιγμή μπορεις να τραβήξεις ένα ολόκληρο βίντεο από το κινητό σου, με την τιμή του να μην είναι πάνω από χίλια ευρώ, και ολόκληρος ο εξοπλισμός στο βαν κάνει δύο εκατομμύρια ευρώ, καταλαβαίνεις ότι υπάρχει μια αλυσίδα από άτομα που δουλεύουν και μέσα και έξω από το βαν, οι οποίοι πρέπει να ξέρουν να χειρίζονται όλα τα μηχανήματα πλήρως. Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες, τις οποίες αν τις κάνουμε με λανθασμένο τρόπο θα φανεί αμέσως στην τηλεόραση. "Κοίτα τι βλακεία έκανε ο κάμεραμαν ή ο σκηνοθέτης." Για να γίνει αυτό το λάθος όμως, πρέπει να έχει συμβεί κάτι πολύ σοβαρό, έχουμε να κάνουμε με μηχανήματα και συμβαίνουν πολλές ζημιές.

Τα τελευταία χρόνια, που όλο και περισσότερα χρήματα επενδύονται στην καλή εικόνα και στον καλό ήχο, ο τηλεθεατής μπορεί να απολαύσει αγώνες με εικόνα και ήχο υψηλής ευκρίνειας. Μέχρι που πιστεύει ότι μπορεί να φτάσει αυτή η εξέλιξη;

Ήδη στην Ιαπωνία έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούνται τεχνολογίες 6K και 8K και είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθούν για τη μετάδοση των επόμενων Ολυμπιακών αγώνων στο Τόκυο. Η τεχνολογία ποτέ δε σταματά, πόσο μάλλον οι Ιάπωνες, που είναι πρωτοπόροι σε αυτόν τον τομέα. Φαντάσου ότι μόλις το 1996 έγινε δοκιμαστικά η πρώτη τηλεοπτική μετάδοση High Definition στην Ιαπωνία, που αλλού; (γελάει) Εξελίσσεται η ποιότητα, αλλά μένει πλέον να το υποστηρίξει και ο κόσμος. Για να μπει η HD τεχνολογία στην αγορά, πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη ανταπόκριση. Υπάρχουν ακόμα κανάλια αυτή τη στιγμή που είναι σε Standard Definition - Απλή Ανάλυση.

Όλα όμως πρέπει να είναι μια αλυσίδα, από την αρχή μέχρι το τέλος, από το φακό της κάμερας μέχρι και τη τελική λήψη που βλέπει ο τηλεθεατής. Ωραία είναι η καλή ποιότητα, αλλά είναι και πολύ ακριβή. Για παράδειγμα, το κινητό μου τραβάει βίντεο με 4K, όμως η ποιότητα των βίντεο που τραβάει το κινητό μου δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα που θα βγάλει ένα HD βαν, γιατί το κινητό μου κάνει κοντά στα χίλια ευρώ, ενώ η πιο φθηνή κάμερα που είναι μέσα στο βαν αυτή τη στιγμή ξεκινάει από εξήντα με εβδομήντα χιλιάδες ευρώ.


Τέλος, ποιο είναι το πιο περίεργο σκηνικό που σου έχει τύχει σε ζωντανή μετάδοση αγώνα;

Έχει πολλά κουφά. Μια φορά, σε μετάδοση αγώνα της Β' Εθνικής στα Χανιά για μεγάλο κανάλι με έβριζε ένας φίλαθλος για δηλώσεις ενός δημοσιογράφου από το ίδιο κανάλι. Κατέβηκα κάτω στις κερκίδες και οι αστυνομικοί ανησυχούν ότι θα γίνει καυγάς. Του συστήνομαι, του δίνω το χέρι και αυτός συνεχίζει να φωνάζει. Του ξανασυστήνομαι, μου δίνει τελικά και αυτός το χέρι του και του λέω "Άκουσε με φίλε, εγώ ήρθα να βγάλω ένα μεροκάματο εδώ πέρα να κάνω κάμερα. Δεν ξέρω τι είπε ο δημοσιογράφος και δεν έχω καμία σχέση με δημοσιογράφους, μη μας συγκρίνεις. Από εκεί και πέρα ψάξε να βρεις τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο, να παραπονεθείς σε αυτόν. Είναι κάποια φάση που δεν δείξαμε; Τις δείξαμε όλες;". Μου απαντάει ψύχραιμα ότι έχω δίκιο και μετά κάθε φορά που με έβλεπε με χαιρετούσε.



Αν και στο ίδιο πόστο, αυτό του οπερατέρ, ο Άρης Μπακαλάκης παραδόξως δεν είχε ακριβώς τις ίδιες απόψεις πάνω στα θέματα, για τα οποία συζήτησα με τον Περικλή. 


Θα αρχίσω με το τελευταίο πράγμα που ρώτησα τον Περικλή: ποιο είναι το πιο περίεργο σκηνικό που σου έχει τύχει σε ζωντανή μετάδοση; 

Είναι αυτό που σου είπε ο Περικλής, μας επιτέθηκαν φίλαθλοι. Μας έχουν επιτεθεί φίλαθλοι, επειδή είχαν θέμα με το κανάλι για το οποίο τραβούσαμε και μας επιτέθηκαν να μας σπάσουν τις κάμερες. Αυτό είναι το χειρότερο που έχει συμβεί.

Πιστεύεις ότι ο κόσμος εκτιμά τη δουλειά που γίνεται πίσω από τις κάμερες και όλη αυτή την προεργασία που γίνεται για να βγει τόσο απλά στη τηλεόραση ο αγώνας;

Ναι, μετά από τα social media ο κόσμος ενημερώνεται και βλέπει πραγματικά τι κόπος υπάρχει πίσω από μια παραγωγή. Έχει αρχίσει και εκτιμά τη δουλειά μας, ξέρει ακριβώς τι κόπος χρειάζεται για να βγει ένα αποτέλεσμα, είτε ποδόσφαιρο είναι αυτό είτε οποιαδήποτε άλλη εκδήλωση.


Ποιο είναι το στάνταρ προσωπικό που θα έχει μια μετάδοση για να βγει όλο αυτό στις τηλεοράσεις;

Θέλουμε τον παραγωγό, το σκηνοθέτη, τον μοντέρ, τον υπεύθυνο για τα replay, τις κάμερες, τους τεχνικούς και τους βοηθούς οπωσδήποτε.


Με όλο και περισσότερα λεφτά να επενδύονται στο μπάσκετ για καλύτερη εικόνα και καλύτερο ήχο, πόσο ψηλότερα μπορεί να φτάσει η ποιότητα της μετάδοσης;

Νομίζω ότι έχουμε πιάσει ταβάνι. Σε εικόνα, ας πούμε, μπορούμε να φτάσουμε σε σημείο να καλύπτουν όλες οι κάμερες 4K. Όσον αφορά τον αριθμό των καμερών, νομίζω ότι είμαστε υπερκαλυμμένοι, με εξαίρεση αν θα μπορούσαμε να βάλουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο ένα drone, μόνο αυτό λείπει.


Τον παλμό ολόκληρου του αποτελέσματος δε θα μπορούσε να μας δώσει άλλος από τον σκηνοθέτη της ΕΡΤ και της ABC. Μιλήσαμε με τον Ηλία Σκαρώνη για το ρόλο του σκηνοθέτη σε μια αθλητική μετάδοση και τι δυσκολίες που ενδέχεται να υπάρχουν.

Αρχικά, κάτι που δε γνωρίζουν οι περισσότεροι: ποια είναι η δουλειά ενός σκηνοθέτη σε μια τηλεοπτική μετάδοση ενός αγώνα;

Στην Ελλάδα η δουλειά ενός σκηνοθέτη στη μετάδοση αγώνα, σε οποιοδήποτε άθλημα, ξεκινάει μια εβδομάδα πριν. Κρίνει ανάλογα το event και έπειτα συζητάει με την παραγωγή για το τι χρειάζεται από τεχνικό υλικό, πόσες και τι κάμερες θα μπουν, αν υπάρχει κάποια ιδιαιτερότητα ή αν είναι υψηλής σημασίας το ματς. Αφού λοιπόν καταλήξει κάπου σε όλα αυτά, ο σκηνοθέτης επιλέγει, καλεί όλη την παραγωγή και έρχονται οι κάμερες που έχει ζητήσει. Όταν έρθει η ώρα του αγώνα, λοιπόν, ο σκηνοθέτης είναι μέσα στο βαν της μετάδοσης και στην ουσία επιλέγει ποια κάμερα θα βγει στον αέρα. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Ο πρώτος τρόπος είναι ένας σκηνοθέτης, ο οποίος θα έχει μαζί του έναν άνθρωπο που θα του λέει και θα βγάζει τις κάμερες στον αέρα, ο οποίος λέγεται vision mixer, ή αλλιώς θα το κάνει ο ίδιος.

Εγώ προσωπικά προτιμώ να το κάνω ο ίδιος. Είναι αυτό που λέμε ένα live μοντάζ, και όχι rec, που σημαίνει ότι όποιο λάθος κάνεις το χρεώνεσαι εκείνη τη στιγμή. Ο σκηνοθέτης ουσιαστικά λέει την ιστορία. Κάθε παιχνίδι, είτε ποδόσφαιρο είτε μπάσκετ είτε οποιοδήποτε άθλημα, είναι μια ιστορία, από την αρχή μέχρι το τέλος. Εγώ ή οποιοσδήποτε κάνει αυτή τη δουλειά λέει την ιστορία. Για αυτό το λόγο είναι ένα ματς που μπορείς να το δεις με διαφορετικούς τρόπους, γιατί ο καθένας βλέπει αλλιώς την ιστορία. Τα γεγονότα είναι γεγονότα, όπως για παράδειγμα το σκορ, αλλά το πως θα εξελιχθεί όλο αυτό, εξαρτάται το πως βλέπει ο καθένας από εμάς την ιστορία για να τη διηγηθεί.

Ποια είναι η διαφορά στο να είσαι σκηνοθέτης σε μια τηλεοπτική εκπομπή και σε μια αθλητική μετάδοση, και γιατί επέλεξες να ασχοληθείς με αυτό το χώρο; 

Σε μια τηλεοπτική μετάδοση πρέπει να ξεχωρίσουμε δύο πράγματα: το rec και το live, δηλαδή τι είναι μαγνητοσκοπημένο και τι βγαίνει ζωντανά. Στη μαγνητοσκόπηση έχεις μια μικρή δυνατότητα να διορθώσεις κάποια πράγματα. Αν δε σου πάει κάτι καλά, μπορείς να το γράψεις και να το βάλεις στο μοντάζ μέσα, χωρίς να χρειαστεί να κάνεις κάτι άλλο. Το live είναι live, ό,τι γίνει βγαίνει εκείνη τη στιγμή στον αέρα. Δεν έχεις δικαίωμα να διορθώσεις κάτι. Αυτό που με τράβηξε πολύ στα αθλητικά, είναι ότι υπήρξα αθλητής, και συγκεκριμένα στο ποδόσφαιρο, μου αρέσει πάρα πολύ ο αθλητισμός.

Συνολικά, με πήγε εκεί το περιβάλλον μου, αφού ήταν άνθρωποι της τηλεόρασης και του κινηματογράφου, άρα το είχα σαν βίωμα. Ασχολούμουν με τη φωτογραφία από μικρός, οπότε ήταν μια δεύτερη επιλογή μετά τον αθλητισμό. Νομίζω με πήγε μόνο του στην τηλεόραση, δεν το επιδίωξα τόσο πολύ, γιατί η εταιρεία, για την οποία δούλευα, η NOVA, ξεκίνησε να κάνει τα πρώτα βήματα της στα αθλητικά. Μάλιστα, την πρώτη μετάδοση της την έχω κάνει εγώ. Μου άρεσε, το συνέχισα και το συνεχίζω μέχρι σήμερα.   



Ποια είναι τα βήματα, τα οποία έκανες για να φτάσεις να είσαι σκηνοθέτης σε μια μετάδοση ενός παγκοσμίου τουρνουά;

Τα βήματα. για να κάνω αυτή τη δουλειά αρχικά ήταν μετά το σχολείο, όταν μπήκα σε μία σχολή, η οποία τότε δεν υπήρχε ακριβώς, υπάρχει όμως τώρα, η πανεπιστημιακή σχολή για κινηματογράφο και τηλεόραση. Αποφοίτησα στα τρία χρόνια και μετά ξεκίνησα να δουλεύω σε διάφορες δουλειές, που είχαν πάντα σχέση με την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Τα τελευταία είκοσι πέντε χρόνια δουλεύω αποκλειστικα στην τηλεόραση, εκ των οποίων τα τελευταία δεκαπέντε κάνω μόνο αθλητικά. Αυτή τη στιγμή δουλεύω για την εταιρεία ABC Productions και δουλεύουμε για διάφορους παρόχους, όπως COSMOTE TV, NOVA και ΕΡΤ, όπως τώρα. Θέλει πολλή τριβή και πολλή εμπειρία. Η θεωρία θα σε βοηθήσει να βγεις από το πρόβλημα, γιατί θα ξέρεις γιατί συμβαίνει κάτι. Όλο το υπόλοιπο είναι πράξη και εμπειρία.


Ποιο είναι το τουρνουά με τη μεγαλύτερη ευθύνη που είχες αναλάβει και το θεωρείς "highlight" της καριέρας σου;

Αν στη δουλειά μας ξεχωρίσεις κάτι, δε θα βγει σωστό το αποτέλεσμα. Για παράδειγμα κάτι το οποίο για εμένα είναι πάρα πολύ μικρό, για τον πελάτη, όπως σήμερα για την ΕΡΤ, είναι αυτό που έχει να δείξει. Άρα για αυτήν αυτό που έχει να δείξει ζωντανά είναι το δικό της highlight, οπότε οφείλει να είναι και το δικό μου. Άρα είτε είναι οποιοδήποτε άθλημα, είτε μια συνέντευξη, είναι αυτό που θεωρεί ο πελάτης σημαντικό. Δηλαδή, εγώ δεν μπαίνω σε καμία μετάδοση με το σκεπτικό ότι δεν είναι κάτι σημαντικό. Ένα highlight θα μπορούσε να είναι τότε που δούλευα για το Champions League στην Κύπρο, με τον ΑΠΟΕΛ και τη μεγάλη του πορεία, όταν ήμουν υπεύθυνος για το ματς με τη Ρεάλ Μαδρίτης.

Όταν ένα ματς πηγαίνει σε εκατόν σαράντα χώρες ζωντανά και ξέρεις ότι σε βλέπει όλος ο κόσμος σχεδόν, ναι μεν σου δημιουργεί ένα παραπάνω άγχος, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο. Όπως σου είπα μπορώ να θεωρώ highlight ένα συγκεκριμένο παιχνίδι, οφείλω όμως να θεωρώ highlight κάθε παιχνίδι που κάνω, είτε αυτό είναι ένας αγώνας για την Α1, είτε είναι το Champions League, είτε το Παγκόσμιο που κάνω τώρα. Δεν ξεχωρίζω και δεν πρέπει να ξεχωρίζεις μεταδόσεις, γιατί αν γίνει αυτό και χαλαρώσεις, θα φανεί στη μετάδοση.

Τα τελευταία χρόνια, που όλο και περισσότερα χρήματα επενδύονται στην καλή εικόνα και στον καλό ήχο, ο τηλεθεατής μπορεί να απολαύσει αγώνες με εικόνα και ήχο υψηλής ευκρίνειας. Αυξάνονται οι απαιτήσεις για τη δουλειά σου και μέχρι που πιστεύεις ότι μπορεί να φτάσει αυτή η εξέλιξη;


Κάθε χρόνο βλέπουμε και διαφορετικά πράγματα. Η τεχνολογία φυσικά ανεβάζει τον πήχη, γιατί πράγματα που φανταζόμασταν παλιά ή ήταν πάρα πολύ δύσκολο να γίνουν, πλέον είναι πολύ εύκολα να πραγματοποιηθούν. Μιλάμε για super slow motion, μιλάμε για ultra-high speed κάμερες, ακόμα και 4Κ ή και 6Κ κάμερες που λέγεται ότι έχουν δοκιμαστεί, οι οποίες όμως δεν μας αφορούν. Η τεχνολογία που με αφορά εμένα είναι μέσα που βγαίνουν, όπως τα drones και οι κάμερες πολύ μικρού μεγέθους. Αυτά λοιπόν εμένα μου λύνουν τα χέρια σε διάφορες περιπτώσεις που θέλω, ανεβάζουν όμως και τον πήχη. Γιατί ταυτόχρονα με αυτά τα μέσα που βγαίνουν, αναπτύσσονται και τα κινητά που έχουμε. Τα περισσότερα έχουν βίντεο σε αργή κίνηση.


Όταν λοιπόν εσύ έχεις εξοικειωθεί με αυτό, το βλέπεις και το χρησιμοποιείς συνεχώς, έχεις την ίδια απαίτηση μετά από μια μετάδοση, έστω και χωρίς να το σκεφτείς. Συνεπώς, κάθε update που γίνεται στην τεχνολογία επηρεάζει και τη δική μας δουλειά. Ναι μεν μας λύνει τα χέρια σε κάποιες περιπτώσεις, αυξάνει τις απαιτήσεις και σε τεχνολογική υποστήριξη, αλλά κυρίως στο know-how που πρέπει να έχουμε εμείς και οι οπερατέρ και όλα αυτά να λειτουργήσουν για να τα βγάλουμε στον αέρα.  


Πιστεύεις ότι ο κόσμος εκτιμά τη δουλειά που γίνεται πριν και μετά τον αγώνα, όλη αυτή την προεργασία για να βγει ζωντανά σε μια τηλεόραση όλο αυτό με το πάτημα ενός κουμπιού από το σπίτι; 


Η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα ο κόσμος δεν εκτιμά, γιατί δε γνωρίζει πολλά πράγματα. Το βλέπω και στον περίγυρο μου, που νομίζουν ότι κάποια πράγματα γίνονται μαγικά. Ας πούμε, θεωρούν πολύ εύκολο το να δουλεύει κάποιος στην τηλεόραση. Όχι, δεν είναι καθόλου εύκολο, θέλει πολύ κόπο. Ειδικά για τα παιδιά στις κάμερες που τραβάνε καλώδια και στήνουν. Έχει πάρα πολύ κόπο, πάρα πολλή ευθύνη, πάρα πολλές ώρες δουλειάς. Δεν υπάρχει περίπτωση να πας σε μια ζωντανή μετάδοση  λιγότερο από τέσσερις ώρες πριν το event. Συνήθως είναι και δύο με δυόμισι ώρες μετά, ανάλογα αν υπάρχει κάποιο post-game. Ο κόσμος δεν είναι εκπαιδευμένος στην Ελλάδα, δεν καταλαβαίνει τον κόπο. Αν τους ρωτήσεις για αυτούς που κάνουν τηλεόραση, συνήθως το πρώτο πράγμα που λένε είναι ότι είναι καλοπληρωμένοι, κάτι το οποίο δεν ισχύει και το δεύτερο ότι είναι καλλιτέχνες, ενώ στην ουσία η ώρα που έχουν να δημιουργήσουν είναι στα στενά όρια του αγώνα.


Ποιο είναι το πιο ακραίο περιστατικό που σου έχει συμβεί ζωντανά σε αγώνα;

Ήταν ένα πρόβλημα τεχνικής φύσεως: να δουλεύω και να χάσω όλες τις κάμερες από μπροστά μου, να χάσω δηλαδή το monitoring του βαν. Να μη βλέπω δηλαδή τίποτα μπροστά μου. Έπρεπε, λοιπόν, να μπορέσω, εμπειρικά, δουλεύοντας μαζί με τον τεχνικό προϊστάμενο, να φτιάξουμε δύο μόνιτορ για να βλέπω μόνο την κάμερα που έχω στον αέρα και πατώντας να επιλέγω την κάμερα που θα βγάλω. Όταν αυτό όμως είναι ένα δεκακάμερο ή ένα δεκαπεντακάμερο, είναι πάρα πολύ δύσκολο. Πρέπει να έχεις στο νου σου τι έχεις βγάλει στον αέρα και τι πρόκειται να βγάλεις, ώστε πρώτον να μην επαναλαμβάνεσαι και δεύτερον να μην καταλάβει ο κόσμος ότι έχει παρουσιαστεί αυτό το πρόβλημα.

Αυτό που μένει στο τέλος της ημέρας, δεν μπορεί να αποτυπωθεί γραπτά. Είναι εμπειρίες, ζωντανές στο μυαλό μου και μόνο, και η σημασία που έχουν για μένα ξεπερνούν τα όρια των τεσσάρων γραμμών του παρκέ, ακόμα και του γηπέδου, στο οποίο πέρασα τόσες πολλές ώρες στο Ηράκλειο, τα "Δύο Αοράκια".  Αυτό είναι το τελευταίο μου άρθρο σχετικά με το φετινό τουρνουά εφήβων, μετά τη συνέντευξη του προπονητή της Εθνικής, Γιάννη Καστρίτη. Εν τέλει, είναι πραγματικά μεγάλο δώρο για κάποιον ο οποίος ασχολείται με το μπάσκετ παραπάνω από τακτικά, να βιώνει από κοντά μια διοργάνωση τέτοιου βεληνεκούς. Το μεγαλύτερο δώρο όμως είναι ότι την επόμενη φορά που θα δω έναν αγώνα στην τηλεόραση, θα εκτιμήσω την ευκαιρία που μου δίνεται και την άνεση με την οποία μου δίνεται αυτό το προϊόν. Όχι μόνο επειδή πλέον ξέρω τι κόπος χρειάζεται για να βγει ζωντανά σε όλη την Ελλάδα, αλλά και επειδή έζησα, έστω και για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, τη ρουτίνα αυτών των ανθρώπων που δε φαίνονται ποτέ, των ανθρώπων πίσω από τις κάμερες.

Για να μπείτε πιο ζωντανά στο κλίμα μιας ζωντανής μετάδοσης, μπορείτε να παρακολουθήσετε το παρακάτω βίντεο από το προσωπικό κανάλι του Περικλή:

COMMENTS

Όνομα

2.BUNDESLIGA,1,2018,1,2019-2020,2,Α ΟΜΙΛΟΣ,8,Α1,713,Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ,1,Α2,63,ΑΒΕΛΙΝΟ,2,ΑΓΡΑΒΑΝΗΣ,2,ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ ΛΙΓΚΑ,42,ΑΕΚ,144,ΑΕΚ ΛΑΡΝΑΚΑΣ,1,ΑΙΒΑΖΟΓΛΟΥ,1,ΑΙΓΙΟ,1,ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ,8,ΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ,9,ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,8,ΑΛ ΜΑΛΛΑΧ,2,Αλεξανδριδης,10,ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΗΤΣΙΟΥ,12,ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΤΣΑΚΟΣ,29,ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ,1,ΑΛΜΠΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ,4,ΑΜΠΟΥΚΑΡ,1,ΑΜΥΝΑ,1,ΑΝΑΛΥΣΗ,15,ΑΝΑΝΤΟΛΟΥ ΕΦΕΣ,76,ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ,23,Ανασκόπηση,1,ΑΝΑΤΟΛΟΥ ΕΦΕΣ,32,ΑΝΑΤΟΛΟΥ ΕΦΕΣ ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ,2,ΑΝΓΚΟΛΑ,2,ΑΝΔΟΡΑ,3,ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ,412,ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΟΥΡΝΟΥΑ,1,ΑΝΤΒΕΡΠ,1,ΑΝΤΕΝΤΟΚΟΥΝΜΠΟ,4,ΑΝΤΟΝΙ ΡΑΝΤΟΛΦ,2,ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΑΜΑΛΕΓΚΟΣ,23,ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΤΣΗΣ,85,ΑΟΓΑΛΑΤΣΙ,1,ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ,17,ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ,5,ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ,5,ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ,18,ΑΠΟΨΕΙΣ,152,ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ,4,ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ,8,Αργεντινή,1,ΑΡΓΥΡΟΣ,26,ΑΡΗΣ,290,ΑΡΚΑΔΙΚΟΣ,1,ΑΡΜΑΝΙ ΜΙΛΑΝΟ,63,ΑΣΤΑΝΑ,2,ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΕΜΕΝΗΣ,1,ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ,10,ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ,53,ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΛΑΓΚΗΣ,2,Β Εθνική,10,Β ΟΜΙΛΟΣ,8,Β' ΕΘΝΙΚΗ,13,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΥ,10,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΩΔΙΝΑΣ,1,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΖΙΑΓΚΟΣ,1,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ,50,ΒΑΛΕΝΘΙΑ,32,Βαλένθια,1,ΒΑΡΕΖΕ,2,ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ,10,ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ,2,ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΟΥΜΠΟΣ,10,Βασίλης Ζούμπος,4,ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ,25,ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ,4,ΒΑΣΚΟΣ,69,ΒΕΛΓΙΟ,5,ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ,1,ΒΕΝΕΤΣΙΑ,4,ΒΕΝΤΣΠΙΛΣ,4,ΒΙΛΕΡΜΠΑΝ,11,ΒΙΝΤΕΟ,10,ΒΙΡΤΟΥΣ,1,ΒΛΑΣΣΗΣ,1,ΒΟΣΝΙΑ,2,ΒΟΥΓΙΟΥΚΑΣ,1,ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ,1,ΒΡΑΒΕΙΑ BADBASKET,6,ΒΡΑΒΕΥΣΗ,1,ΒΡΑΖΙΛΙΑ,3,Γ ΟΜΙΛΟΣ,4,Γ' ΟΜΙΛΟΣ,4,ΓΑΛΑΡΗΣ,6,ΓΑΛΑΤΑΣΑΡΑΙ,29,ΓΑΛΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΓΑΛΛΙΑ,18,Γαλλία,1,ΓΕΝΙΚΑ,54,Γενικά,1,ΓΕΡΜΑΝΙΑ,11,ΓΕΡΟΜΙΧΑΛΟΣ,1,ΓΕΩΡΓΙΑ,7,Γιαβρης Ιωάννης,3,ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ,1,ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ,7,ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ,3,ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΕΝΤΟΚΟΥΝΜΠΟ,12,ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤΡΙΤΗΣ,18,ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΦΑΙΡΟΠΟΥΛΟΣ,7,ΓΙΑΤΡΑΣ,13,ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ,2,ΓΙΟΥΡΟΚΑΠ,2,ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΓΚΑΖΙΑΝΤΕΠ,4,ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ,1,ΓΚΑΣΟΛ,4,ΓΚΙΣΤ,1,ΓΚΟΜΠΕΡ,1,ΓΚΡΑΝ ΚΑΝΑΡΙΑ,11,ΓΛΥΝΙΑΔΑΚΗΣ,1,ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ,12,ΓΟΥΝΑΡΗΣ,4,ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΦΑΡΟΣ,4,ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ,11,Δ ΟΜΙΛΟΣ,6,Δ ΌΜΙΛΟΣ,2,ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΑΣ,5,ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΡΙΦΤΗΣ,10,ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ,13,ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΔΡΥΟΠΙΔΕΩΝ,2,ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,1,ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ,12,ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ,4,ΔΙΠΛΑΡΟΣ,2,ΔΟΞΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ,8,Δωροδοκία,1,ΕΒΙΝΑ ΜΑΛΤΣΗ,1,ΕΓΩΙΣΜΟΣ,1,ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ,99,ΕΘΝΙΚΗ ΕΦΗΒΩΝ,8,ΕΘΝΙΚΗ ΝΕΩΝ,15,ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,9,ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΩΝ,1,ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ,1,ΕΚΑΣΚΕΝΟΠ,1,ΕΛΕΥΣΙΝΑ,1,ΕΛΙΟΣ ΝΤΟΜΖΑΛΕ,2,ΕΛΛΑΔΑ,16,ΕΜΠΙΝΤ,1,ΕΟΚ,31,ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ,24,ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΜΠΑΣΚΕΤ,2,ΕΡΚΑΝ,1,ΕΡΜΗΣ ΛΑΓΚΑΔΑ,1,ΕΡΥΘΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ,55,ΕΣΑΚΕ,120,ΕΣΘΟΝΙΑ,2,ΕΣΚΑ,1,ΕΣΚΑΝΑ,1,Ευδόξιος Λεονταράς,1,ΕΥΘΥΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,55,ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ,1108,Ευρωλίγκα,1,ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ,27,ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 2017,69,ΕΦΕΣ ΠΙΛΣΕΝ,1,ΕΦΗΒΟΙ,3,ΖΑΛΓΚΙΡΙΣ,69,ΖΑΛΚΓΙΡΙΣ.,2,ΖΕΛΙΚΟ ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ,3,ζενιτ,5,ΖΕΥΣ ΕΡΥΘΡΟΥ,1,ΖΙΕΛΟΝΑ ΓΚΟΡΑ,3,Ζντοβτς,2,ΖΟΛΝΟΚΙ,1,ΖΟΥΜΠΟΣ,7,ΖΟΥΡΝΑΤΖΙΔΗΣ,1,ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ,1,ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ,4,ΗΠΑ,10,ΗΡΑΚΛΗΣ,7,ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΛΗΜΝΟΥ,11,ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ,1,ΘΕΟΔΟΡΟΣ ΡΟΔΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΙΑΣΟΝΑΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ,8,ΙΒΑΝΟΒΙΤΣ,1,ΙΒΚΟΒΙΤΣ,1,ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΙΣΛΑΝΔΙΑ,4,ΙΣΠΑΝΙΑ,25,ΙΣΡΑΗΛ,10,ΙΤΑΛΙΑ,14,ΙΤΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ,1,ΙΤΟΥΔΗΣ,11,ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΒΡΗΣ,2,ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΑΚΟΣ,6,ΙΩΑΝΝΟΥ,1,ΙΩΝΙΚΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ,5,ΚΑΒΑΛΑ,2,ΚΑΒΟΥΡΑΣ,1,ΚΑΛΑΘΗΣ,3,ΚΑΛΑΙΤΖΑΚΗΣ,1,ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ,1,ΚΑΝΑΔΑΣ,2,ΚΑΝΔΗΡΟΣ,7,ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ,22,ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ,1,ΚΑΡΑΜΑΛΕΓΚΟΣ,25,ΚΑΣΤΟΡΙΑ,2,ΚΑΣΤΡΙΝΙΟΣ,4,ΚΑΤΣΙΚΑΡΗΣ,5,ΚΕΔ,1,ΚΕΜΠΑ ΟΥΟΚΕΡ,1,ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΣΤΡΟΒΟΛΟΥ,1,ΚΗΦΙΣΙΑ,3,ΚΙΜΚΙ,44,ΚΙΝΑ,1,ΚΛΗΡΩΣΗ,1,ΚΟΛΑΙΤΗΣ,2,ΚΟΛΟΣΣΟΣ,21,ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΡΟΔΟΥ,27,ΚΟΝΙΑΡΗΣ,1,ΚΟΝΤΟΣ,1,ΚΟΡΟΙΒΟΣ,17,ΚΟΤΣΙΡΗΣ,1,ΚΟΥΚΟΥΛΕΚΙΔΗΣ,1,ΚΟΥΡΟΣ,1,ΚΟΥΡΤΙΔΗΣ,1,ΚΡΙΣ ΣΙΝΓΚΛΕΤΟΝ,2,ΚΡΙΣ ΧΟΥΓΚΑΖ,1,ΚΡΟΑΤΙΑ,10,ΚΥΜΗ,59,ΚΥΠΕΛΛΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ,1,ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ,29,ΚΥΠΕΛΛΟ ΙΣΠΑΝΙΑΣ,3,ΚΥΠΕΛΛΟ ΙΣΡΑΗΛ,1,ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΕΡΒΙΑΣ,1,ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΟΥΡΚΙΑΣ,1,ΚΥΠΡΟΣ,1,ΚΩΛΑΙΤΗΣ,4,ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΛΑΙΤΗΣ,1,ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΝΑΣ,1,ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΔΗΣ,1,ΚΩΣΤΑΣ ΔΡΑΓΑΤΣΗΣ,1,ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ,133,ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ,1,ΛΑΓΚΗΣ,146,ΛΑΜΠΟΡΑΛ,2,ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΛΑΡΙΣΑ,3,ΛΑΣΚΑΡΗΣ,6,ΛΑΥΡΙΟ,38,ΛΕΚΑΒΙΤΣΙΟΥΣ,1,ΛΕΚΟΣ,1,ΛΕΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,11,ΛΕΜΑΝ,2,ΛΕΟΝΑΡΝΤ,1,ΛΕΤΟΝΙΑ,9,ΛΙΑΚΟΥΔΗΣ,28,ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ,1,ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ,13,ΛΙΝΟΣ ΧΡΥΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΛΙΣΤΕΣ,26,ΛΟΚΟΜΟΤΙΒ ΚΟΥΜΠΑΝ,10,ΛΟΥΚΑ ΜΠΑΝΚΙ,6,ΛΟΥΝΤΒΙΓΚΣΜΠΟΥΡΓΚ,4,ΜΑΙΚ ΤΖΕΙΜΣ,3,ΜΑΙΚ ΤΖΕΙΜΣ. ΑΡΓΥΡΗΣ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ,1,ΜΑΚΑΜΠΙ,80,ΜΑΚΑΜΠΙ ΡΙΣΟΝ,1,ΜΑΚΑΜΠΙ ΧΑΙΦΑ,1,ΜΑΚΕΝΖΙ ΜΟΥΡ,1,ΜΑΚΡΙΔΗΣ,2,ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ,1,ΜΑΛΑΓΑ,21,ΜΑΝΑΤΖΕΡ,1,ΜΑΝΟΣ ΚΑΛΥΒΙΑΝΑΚΗΣ,1,ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ,2,ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ,1,ΜΑΡΙΟΣ ΠΥΚΝΗΣ,39,ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ,7,ΜΑΥΡΟΕΙΔΗΣ,1,ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΙΔΗΣ,2,ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΕΙΑ,5,ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ,5,ΜΕΤΑ-ΘΕΡΑΠΕΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ (POST REHAB TRAINING),1,ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ,5,ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΑ,98,Μεταγραφικά,2,ΜΗΤΟΓΛΟΥ,1,ΜΗΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ,102,ΜΙΚΡΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ,1,ΜΙΟΥΡΣΕΠ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ,1,ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΑΒΡΟΣ,1,ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ,1,ΜΟΝΑΚΟ,10,ΜΟΥΝΤΙ,1,ΜΟΥΝΤΟΜΠΑΣΚΕΤ,2,ΜΟΥΡΘΙΑ,1,ΜΟΥΣΛΗΣ,96,ΜΠΑΓΕΡΝ,20,ΜΠΑΚΕΝ ΜΠΕΑΡΣ,2,ΜΠΑΜΠΕΡΓΚ,49,ΜΠΑΝΒΙΤ,17,ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ,16,ΜΠΑΡΤΟΝ,1,ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ,102,Μπαρτσελόνα ACB,2,ΜΠΑΣΚΟΝΙΑ,81,ΜΠΕΡΤΟΜΕΟΥ,3,ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ,8,ΜΠΙΛΜΠΑΟ,3,ΜΠΛΑΤ,6,ΜΠΟΜΠΙ ΜΠΡΑΟΥΝ,1,ΜΠΟΥΝΤΟΥΤΣΝΟΣΤ,20,ΜΠΟΥΡΝΟΖΟΣ,3,ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ,5,ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ,7,ΜΠΡΑΜΟΣ,1,ΜΠΡΑΤΣΙΑΚΟΣ,4,ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ ΝΕΤΣ,1,ΝΑΒΑΡΟ,1,ΝΑΝΤΕΡ,2,ΝΑΣΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ,2,ΝΑΧΑΡΙΓΙΑ,2,ΝΒΑ,4,ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ,2,ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ,2,ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΣΟΥΡΔΗΣ,4,ΝΕΟΙ ΑΝΔΡΕΣ,1,ΝΕΠΤΟΥΝΑΣ,5,ΝΙΓΗΡΙΑ,5,ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ,3,ΝΙΚΟΣ ΖΗΣΗΣ,1,ΝΙΚΟΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ,13,ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΣ,1,ΝΙΚΟΣ ΝΤΟΥΓΙΑΣ,4,ΝΙΚΟΣ ΞΗΡΟΚΩΣΤΑΣ,41,ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΠΑΣ,4,ΝΙΜΠΟΥΡΚ,7,ΝΟΝΗΣ,53,ΝΤ'ΑΝΤΡΑ ΜΟΣ,1,ΝΤΑΡΟΥΣΑΦΑΚΑ,48,Νταρουσάφακα,1,ΝΤΕ ΚΟΛΟ,2,ΝΤΕΝΒΕΡ ΝΑΓΚΕΤΣ,1,ΝΤΙΝΑΜΟ ΣΑΣΣΑΡΙ,3,ΝΤΙΝΑΜΟ ΤΜΠΙΛΙΣΙ,1,ΝΤΟΝΟΒΑΝ ΜΙΤΣΕΛ,1,ΝCAA,1,ΞΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ,1,ΞΗΡΟΚΩΣΤΑΣ,9,ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,60,ΟΚΕ,1,ΟΛΝΤΕΝΜΠΟΥΡΓΚ,1,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ,41,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ,279,ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ,11,ΟΜΠΡΑΝΤΟΙΡΟ,1,ΟΡΛΑΝΤΙΝΑ,1,ΟΡΤΕΖ,1,ΟΣΤΑΝΔΗ,4,ΟΥΓΓΑΡΙΑ,3,ΟΥΚΡΑΝΙΑ,7,ΟΥΝΙΚΑΧΑ,2,ΟΥΝΙΚΣ ΚΑΖΑΝ,41,ΟΥΣΑΚ,6,ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ,28,ΠΑΓΚΡΑΤΙ,1,ΠΑΜΠΛΟ ΛΑΣΟ,5,ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ,18,ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ,2,ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΦΙΛΗΣ,8,ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ,311,ΠΑΝΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ,1,ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ,32,ΠΑΟΚ,159,ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ,1,ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ,3,ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ,33,ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ,408,ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ,6,ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ,4,ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ,2,ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ,1,ΠΑΡΤΙΖΑΝ,9,ΠΑΣΚΟΥΑΛ,5,ΠΑΣΧΑΛΙΝΑΣ,52,ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ,8,ΠΕΡΑΣΟΒΙΤΣ,2,ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ,3,ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ,18,ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ,1,ΠΕΣΙΤΣ,3,ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΝΤΟΣ,227,ΠΕΤΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΡΑΚΗΣ,209,Πιανιτζάνι,3,ΠΙΣΤΌΙΑ,1,ΠΛΕΙ ΟΦ,4,ΠΟΛΕΜΗΣ,1,ΠΟΛΩΝΙΑ,8,ΠΟΥΕΡΤΟ ΡΙΚΟ,1,ΠΡΙΦΤΗΣ,2,ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ,1,ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΑ,4,ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ,6,ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ,9,ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ,28,ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ,95,ΠΡΟΟΛΥΜΠΙΑΚΟ,12,ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ,180,ΠΣΑΚ,1,ΡΕΑΛ,58,ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ,66,Ρεάλ Μαδρίτης,1,ΡΕΘΥΜΝΟ,30,ΡΕΠΕΣΑ,1,ΡΕΤΡΟ,1,ΡΙΚ ΠΙΤΙΝΟ,6,ΡΟΖΑ ΡΑΝΤΟΜ,1,ΡΟΝΤΡΙΓΚΕΖ,2,ΡΟΥΜΑΝΙΑ,3,ΡΩΣΙΑ,10,ΣΑΙΤΑΜΑ,1,ΣΑΚΟΤΑ,1,ΣΑΡΟΥΝΑΣ ΓΙΑΣΙΚΕΒΙΤΣΙΟΥΣ,6,Σαρούνας Γιασικεβίτσιους,1,ΣΒΕΝΤ,1,ΣΕΝΕΓΑΛΗ,3,ΣΕΡΒΙΑ,25,ΣΕΡΕΛΗΣ,2,ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ,24,ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ,2,ΣΙΚΑΓΟ ΜΠΟΥΛΣ,2,ΣΙΜΤΣΑΚ,1,ΣΚΑΙΛΑΙΝΕΡΣ,2,Σκάνδαλο,1,ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ,1,ΣΚΟΥΡΤΟΠΟΥΛΟΣ,3,ΣΛΟΒΕΝΙΑ,12,ΣΛΟΥΚΑΣ,8,ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ,1,ΣΟΡΩΤΟΣ,2,ΣΟΥΛΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ,5,ΣΟΥΜΠΟΤΙΤΣ,1,ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ ΙΣΡΑΗΛ,1,ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ ΙΤΑΛΙΑ,1,ΣΟΥΠΕΡΚΟΠΑ,5,ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ,5,ΣΠΟΡ FM,1,ΣΠΥΡΙΔΟΥ,3,ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ,361,ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΘΗΣ,53,ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΣΟΦΟΛΟΓΗΣ,1,ΣΤΗΒ ΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ,1,ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,1,ΣΤΟΙΧΗΜΑ,170,Στοίχημα,1,ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ,6,ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ,32,ΣΧΟΛΙΟ,4,ΣΧΟΡΤΣΙΑΝΙΤΗΣ,5,ΤΑΟΥ,1,ΤΑΠΟΥΤΟΣ,2,ΤΑΡΜΠΕΣ,1,ΤΑΣΟΣ ΚΟΤΣΙΡΗΣ,30,ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΔΑΣ,7,ΤΕΛΙΚΟΙ,1,ΤΕΛΙΚΟΣ,16,ΤΕΛΙΚΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟΥ,1,ΤΕΝΕΡΙΦΗ,15,ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ,3,ΤΖΕΝΤΙΛΕ,2,ΤΖΟΟΥΝΣ,1,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,2,ΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΤΟΠΙΚΑ,2,ΤΟΡΟΝΤΟ ΡΑΠΤΟΡΣ,4,ΤΟΥΡΚΙΑ,13,Τουρνουα ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ,3,ΤΟΥΤΖΙΑΡΑΚΗΣ,1,ΤΟΦΑΣ,2,ΤΡΕΝΤΟ,1,ΤΡΙΚΑΛΑ,20,ΤΣΑΓΚΡΩΝΗΣ,1,ΤΣΑΔΑΡΗΣ,15,ΤΣΑΙΡΕΛΗΣ,1,ΤΣΑΝΓΚΑΡΗΣ,5,ΤΣΑΡΛΣ ΜΠΑΡΤΟΝ,1,ΤΣΑΡΛΣ ΣΑΚΛΦΟΡΝΤ,1,ΤΣΕΜΠΕΡΗΣ,9,ΤΣΕΝΤΕΒΙΤΑ,1,ΤΣΕΧΙΑ,7,Τσιαλτας,3,ΤΣΙΚΑΡΙΤΟ,35,ΤΣΙΡΙΓΩΤΑΚΗΣ,20,ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΤΣΟΛΑΚΗΣ,1,ΤΣΟΥΒΑΛΑΣ,175,ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ,1,ΤΣΣΚΑ,92,ΤΥΝΗΣΙΑ,1,ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΝΟΔΟΥ,1,ΦΑΙΝΑΛ ΦΟΡ,7,ΦΑΡΟΣ,2,ΦΑΣΟΥΛΑΣ,3,ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ,127,ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ 76ΕΡΣ,1,ΦΙΛΑΝΔΙΑ,1,ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ,1,ΦΙΛΙΚΑ,18,ΦΙΛΙΚΟ,1,ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ,6,ΦΛΕΒΑΡΑΚΗΣ,1,ΦΛΙΩΝΗΣ,2,ΦΟΥΕΝΛΑΜΠΡΑΔΑ,3,ΦΟΥΡΝΙΕ,1,ΦΡΑΓΚΟΣ,15,ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ,3,ΦΡΥΔΑΣ,1,ΧΑΙΝΣ,1,ΧΑΠΟΕΛ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ,7,ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΛΛΙΓΟΣΦΥΡΗΣ,42,ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ,1,ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ,1,ΧΙΜΚΙ,18,ΧΟΛ,1,ΧΟΛΑΡΓΟΣ,14,ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ,81,ΧΡΥΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΨΙΛΟΠΟΥΛΟΣ,22,AARON HOLIDAY,1,ABA,4,ABRINES,1,ACB,45,ACC,1,ADAMS,1,ADIDAS NEXT GENERATION TOURNAMENT,1,ADONIS THOMAS,1,AEK,2,ALABAMA,2,ALEC PETERS,1,ALEKSA ILIC,1,ALEKSEJ POKUSEVSKI,1,ALEX KIRK,1,ALIZE JOHNSON,1,ALL SNUB TEAM,1,ALL STAR,1,ALL STAR GAME,5,ALL STAR SMILES,1,ALLEN SMAILAGIC,1,ALLONZO TRIER,2,ANADOLU EFES,3,ANGEL DELGADO,1,ANTHONY BENNETT,1,ANTHONY DAVIS,2,ARGENTINA,2,ARIZONA,4,ARKANSAS,2,ARMANI MILANO,11,ARMY,1,ASHTON,7,ATLANTA HAWKS,21,AUBURN TIGERS,1,AVELINO,2,AVTODOR SARATOV,1,BADBASKET AWARDS,5,BADBASKET GAMES,4,BADBASKET.GR,1,BAM ADEBAYO,1,BARCELONA LASSA,9,BARTON CLINIC,1,BASKET LEAGUE,58,BASKETBALL SHOOTING CAMP,1,BASKETBALL VILLAINS,1,BASKETLEAGUE,9,BASKETZILLA,10,BASKONIA,12,BAYERN MUNICH,2,BAYLOR,3,BENSON,1,BESIKTAS,3,BET,1,Bill Tsialtas,20,Bill Tsialtas .,1,BLAZIC,1,BOBBY BROWN,1,BODIROGA10,25,BOLOGNA,2,BONN,2,BONZIE COLSON,1,BORIS DALLO,1,BORISA SIMANIC,1,BOSTON CELTICS,70,BRANDON MCCOY,1,BRANDON TAYLOR,1,BROOK LOPEZ,1,BROOKLYN NETS,17,BROSE BAMBERG,6,BRUCE BROWN,1,BRYCE COTTON,1,BSL,14,BUDUCNOST,3,BUTLER,2,CALEB MARTIN,1,CAPO D'ORLANDO,1,CARIS LEVERT,1,CARMELO ANTHONY,1,CAT BARBER,1,CBA,1,CEDEVITA,2,CHAMPION'S LEAGUE,143,CHAMPIONS CLASSIC,1,CHARLOTTE HORNETS,14,CHASSON RANDLE,1,CHEMISTRY,1,CHICAGO BULLS,32,CHIMEZIE METU,1,CHRIS BOSH,1,CHRIS JONES,1,CHRIS WALKER,1,CHRISTIAN WOOD,1,CINCINNATI,1,CLEVELAND CAVALIERS,87,CLIFF ALEXANDER,1,CLINT CAPELA,1,CODY MARTIN,1,COLLIN SEXTON,1,COLUMBIA LIONS,1,COMMIE,24,COPA DEL REY,2,COTY CLARKE,1,CREIGHTON BLUJAYS,1,CRIS PAUL,1,CROATIA,1,CRVENA ZVEZDA,5,CSKA,26,CSKA.SCOUTING REPORT,1,D.J. JOHNSON,1,DALLAS MAVERICKS,18,DALLAS MAVERICKS GREEK FANS,2,DAMION LEE,1,DANIEL GAFFORD,1,DAROUSSAFAKA,9,DARRYL MONROE,1,DAVID BLATT,4,DAVID WALKER,1,DEANDRE AYTON,1,DEANDRE JORDAN,1,DELLE DONNE,1,DEMAR DEROZAN,1,DEMARCUS COUSINS,2,DENG ADEL,1,DENNIS BALTZIS,25,DENNIS SCHRODER,1,DENVER NUGGETS,20,DERRICK WALTON,1,DETROIT PISTONS,21,DEVONTE GRAHAM,1,DEVYN MARBLE,2,DIBARTOLOMEO,1,DINAMO SASSARI,2,DJ NEWBILL,1,DONTA HALL,1,DORIAN FINNEY-SMITH,1,DORON LAMB,1,DORSEY,1,DRAFT 2018,1,DRAFT2018,1,DRAYMOND GREEN,1,DUKE,6,DUKE BLUE DEVILS,9,DURANT,2,DWANE CASEY,1,DWYANE WADE,2,DYNAMIC DUOS,1,DZANAN MUSA,1,EARL CLARK,1,EAST REGION,1,EASTER CAMP,1,EASTERN CONFERENCE,3,ELI CARTER,1,ELIJAH STEWART,1,ELITE EIGHT,1,ERICK GREEN,2,ESTUDIANTES,1,ETHAN HAPP,1,EUROBASKET,1,EUROCUP,47,EUROHOOPS ACADEMY,1,EUROHOOPS DOME,1,EUROLEAGUE,80,EUROLEAGUE FANTASY CHALLENGE,114,EUROPE CUP,1,FANTASY CHALLENGE,35,FBI,1,FENER,4,FIBA,45,FIFTY SHADES OF BASKETBALL,2,FINAL,4,FINAL FOUR,30,FINALS,7,FINLAND,1,FLORIDA,3,FLORIDA STATE,2,FMP,1,FRED KROSSMANN,37,FRED VANVLEET,1,FREE AGENCY,7,FREE THROWS,1,FULTZ,1,FUQUAN EDWIN,1,GAGIC,1,GAME ANALYSIS,4,GARY BELL JR.,1,GARY TRENT,1,GASOL MARK,1,GATORS,1,GEORGE NIANG,1,GEORGIA BULLDOGS,1,GIANNIS ANTETOKOUNMPO,5,Gilbert Arenas,1,GLOBAL GAMES,1,GOLDEN STATE WARRIORS,85,GOMELSKY CUP,2,GONZAGA BULLDOGS,8,GRAN CANARIA,8,GRANT WILLIAMS,1,GRAYSON ALLEN,2,GREECE,1,GREGG POPOVICH,2,HALL OF FAME,3,HAMIDOU DIALLO,1,HANGA,1,HIGH SCHOOL,1,HOUSTON ROCKETS,56,IBAKA,1,INDIANA PACERS,30,IOWA HAWKEYES,1,IOWA STATE,1,ISAAC BONGA,1,ISAIAH MILES,1,ISAIAH THOMAS,2,ISIAH AUSTIN,1,JABARI PARKER,2,JACOB EVANS,1,JALEN BRUNSON,1,JALEN GREEN,1,JAMAL MURRAY,2,JAMEEL WARNEY,1,JAMES,2,JAMES HARDEN,3,JAMON GORDON,2,JARED CUNNINGHAM,1,JAREN JACKSON,1,JARNELL STOKES,1,JARON JOHNSON,1,JARRED VANDERBILT,1,JARRETT CULVER,1,JARROD UTHOFF,1,JASON KIDD,2,JASON TATUM,1,JAXSON HAYES,1,JAYCEE CARROLL,1,JAYLEN ADAMS,1,JERELLE BENIMON,1,JERRY WEST,1,JEVON CARTER,1,JIMMER FREDETTE,1,JJAMEEL MCKAY,1,JOEL BERRY,1,JOEL BOLOMBOY,1,JOEL EMBIID,2,JOHN BROWN,1,JOHN ETERNITY,59,JONATHAN WILLIAMS,1,JONES,1,JORDAN BELL,1,JORDAN HAMILTON,1,JORDAN MORGAN,1,JORDAN SIBERT,1,JOSH ADAMS,1,JP MACURA,1,JUAN CARLOS NAVARRO,1,JUSTIN JACKSON,2,KALOGEROPOULOS KOSTAS,2,KANSAS JAYHAWKS,6,KANSAS STATE WILDCATS,3,KARKATIM,13,KAWHI LEONARD,5,KAY FELDER,1,KBSL ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟΥΡΚΙΑΣ,1,KEEKEE CLARK,1,KEENAN EVANS,1,KEIFER SYKES,1,KEITA BATES DIOP,1,KELAN MARTIN,1,KELSEY BARLOW,1,KENDALL MARSHAL,1,KENDALL STEPHENS,1,KENNETH FARIED,1,KENRICH WILLIAMS,1,KENTUCKY,9,KERWIN ROACH,1,KEVIN KNOX,1,KHIMKI,5,KHYRI THOMAS,1,KOBE BRYANT,1,KOGK 12,21,KONSTANTINOS TSIROGIANNIS,1,KOSTAS PAPADOPOULOS,1,KULBOKA,1,KVINNELIGAEN,1,KYLE COLLINSWORTH,1,KYLE KUZMA,1,KYLE VINALES,1,KYLE WILTJER,1,KYNDALL DYKES,1,KYRIE IRVING,4,L.A. CLIPPERS,13,LABORAL,4,LADDER,1,LAGERALD VICK,1,LAMAR PETERS,1,LANDRY SHAMET,1,LAURI MARKANNEN,1,LEBRON JAMES,14,LEGABASKET,2,LEONARD,1,LEVI RANDOLPH,1,LF2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ,1,LF2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΙΣΠΑΝΙΑΣ,3,LFB ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΙΣΠΑΝΙΑΣ,2,LITTLE JOE JACKSON,1,LNB LEAGUE,3,LOCOMOTIV KUBAN,6,LONDON,1,LONNIE WALKER,2,LONZO BALL,2,LOS ANGELES CLIPPERS,28,LOS ANGELES LAKERS,32,LOUISVILLE,3,LOUISVILLE CARDINALS,1,LOWRY,1,LUCKY,1,LUIS MONTERO,1,LUKA DONCIC,3,LUKE HARANGODY. ΝΤΑΡΟΥΣΑΦΑΚΑ,1,MACCABI TEL AVIV,1,MALAGA,6,MALICE AT THE PALICE,1,MANU GINOBILI,2,MARCH MADNESS,11,MARCUS SMART,1,MARK LYONS,1,MARKELLE FULTZ,3,MARVIN BAGLEY,1,MARVIN JONES,1,MARYLAND TERRAPINS,1,MCKENZIE MOORE,1,MEGA,1,MEMPHIS GRIZZLIES,21,MIAMI HEAT,21,MIAMI HURRICANES,1,MICHAEL BEASLEY,1,MICHAEL BRYSON,1,MICHAEL DIXON,1,MICHAEL GBINJIE,1,MICHAEL PORTER,1,Micheal Beasley,1,MICHIGAN,2,MICHIGAN STATE SPARTANS,6,MICHIGAN WOLVERINES,2,MIDDLE TENNESSEE,1,MIDWEST,1,MIKAL BRIDGES,1,MIKE BUDENHOLZER,2,MIKE JAMES,2,MILES BRIDGES,2,MILWAUKEE BUCKS,77,MINNESOTA GOLDEN GOPHERS,1,MINNESOTA TIMBERWOLVES,23,MISSISSIPPI STATE,1,MISSOURI TIGERS,2,MITSOSKAND,94,MOHAMED BAMBA,1,MOKOKA,1,MONACO,1,MORITZ WAGNER,1,MT. ST. MARY MOUNTAINEERS,2,MVP,5,N.O PELICANS,2,NATE WOLTERS,1,NATHAN BOOTHE,1,NBA,734,NBA BET,1,NBA DRAFT 2019,6,NBA FANTASY,3,NBA MOCK DRAFT 2018,32,NC STATE,1,NCAA,94,NEVADA,2,NEW KING,1,NEW ORLEANS PELICANS,13,NEW ORLEANS PRIVATEERS,1,NEW YORK KNICKS,24,NEXT NBA'S CHOSEN ONE,1,NICK 13,1,NICK JOHNSON,1,NICK RICHARDS,1,NICOLAS BRUSSINO,1,NORTH CAROLINA,9,NORTH CAROLINA CENTRAL,1,NORTHWESTERN WILDCATS,2,NORVEL PELLE,1,NOTRE DAME,1,NOVA,3,NYMBURK,2,OBRADOIRO,1,OBSERVER,2,OHIO STATE,1,OKLAHOMA CITY,2,OKLAHOMA CITY THUNDER,43,OKLAHOMA SOONERS,1,OKLAHOMA STATE,1,OLIVIER HANLAN,1,OMER YURTSEVEN,1,OREGON,3,OREGON DUCKS,3,ORLANDO MAGIC,15,OXONIAN,109,PAN24,82,PANIONIOS,2,PAPACHARITOU,1,PAPADIMITRIOU,2,PARTIZAN,4,PASCAL SIAKAM,2,PATRICIO GARINO,1,PAUL PIERCE,1,PAYNE,1,PBL,3,PELICANS,2,PENN STATE,1,PERIS,1,PERRY JONES,1,PETER GUBER,1,PHILADELPHIA 76ERS,40,PHILADELPHIA 76ERS GREEK FANS,1,PHOENIX SUNS,10,PIERIKOS,1,PIERRIA HENRY,1,PITTSBURGH PANTHERS,1,PJ WASHINGTON,1,PLAYBOOK,2,PLAYOFFS,52,POKUSEVSKI,1,PORTLAND TRAIL BLAZERS,27,POWER RANKINGS,2,PRE-GAME,15,PREDICTIONS,2,PREGAME,12,PRESEASON,12,PREVIEW,133,PRINCETON,1,PROSPECT,1,PROVIDENCE FRIARS,1,PURDUE,3,QUINCY FORD SCOUT REPORTS,1,QUINN COOK,1,RADICAL,1,RAJON RONDO,1,RAPHIAEL PUTNEY,1,RAWLE ALKINS,1,REAL MADRID,14,RECAP,6,REGULAR SEASON,48,RETIN OBASOHAN,1,Review,30,RHODE ISLAND RAMS,2,RICK PITINO,1,Ricky Rubio,1,RJ BARRETT,2,ROBERSON,1,ROBERT HORRY,1,ROBERT WILLIAMS,1,RODIONS KURUCS,1,RONALD ROBERTS,1,ROOKIES,1,ROSA RADOM,1,ROSAS,1,ROSCO ALLEN,1,ROYCE O'NEALE,1,RUDY GOBERT,1,RUI HACHIMURA,1,RULES,1,RUSSELL WESTBROOK,3,RYAN ANDERSON,1,RYAN BOATRIGHT,1,RYAN HARROW,1,SACRAMENTO KINGS,21,SALARIES,1,SAN ANTONIO SPURS,62,SATORANSKY,1,SCOTT,1,SCOUT REPORTS,132,SCOUTING REPORT,11,SERIE A,2,SERIE A ΓΥΝΑΙΚΩΝ,2,SETH TUTTLE,1,SHAI GILGEOUS ALEXANDER,1,SHAKE MILTON,1,SHAQUIELLE MCKISSIC,1,SHAWN LONG,1,SHAYLA COOPER,1,SHAYNE WHITTINGTON,1,SHVED,2,SIAKAM,1,SINKAZAMA,55,SIR'DOMINIC POINTER,1,SIXERS,2,SIXTH MEN,12,SMU,2,SOUTH CAROLINA GAMECOCKS,4,SOUTH DAKOTA STATES JACKRABBITS,1,SOUTHERN UTAH,1,SPURS,1,ST. MARY'S,1,STACY DAVIS,1,STEFAN JANKOVIC SCOUT REPORTS,1,STEFAN MOODY,1,STELIOS STATHIS,1,STEPHEN CURRY,4,STEVIE BROWNING,1,SUMMARY,93,SUMMER CAMP,4,SUMMER LEAGUE,2,SUMMER LEAUGE,1,SUPERCOPA ACB,1,SUPERLEAGUE ΓΥΝΑΙΚΩΝ,1,SUPERLEAGUE ΓΥΝΑΙΚΩΝ (ΡΟΥΜΑΝΙΑ),1,SVIATOSLAV MYKHAILIUK,1,SWEET 16,1,SYRACUSE,3,TAMPERING,1,TBL,18,TCU,1,TENNESSEE,1,TERRAN PETTEWAY,1,TEXAS A&M,1,TEXAS LONGHORNS,3,TEXAS TECH,3,THANASISPAP,44,THE SCIENTIST,4,THEO PINSON,1,THOMAS ROBINSON,1,THOMAS WELSH,1,THOMAS WILDER,1,TOBIAS HARRIS,1,TOMMYGUN,2,TONI PERKOVIC,1,TONY CARR,1,TOP DIVISION ΒΕΛΓΙΟΥ,1,TORONTO RAPTORS,44,TOTAL LEAGUE,1,TOUPANE,1,TRADE DEADLINE,1,TRADES,2,TRAE YOUNG,2,TRAVIS TRICE,1,TRAYVONN WRIGHT,1,TRENTO,1,TREVEON GRAHAM,1,TREVON DUVAL,1,TREY FREEMAN,1,TROY,1,TROY BROWN,1,TSIROGIANNIS,1,TURKISH LEAGUE,3,TYLER,1,TYLER STONE,2,TYRONE WALLACE,1,U16,6,U17,1,U18,11,U19,10,U20,10,UC DAVIS AGGIES,1,UCF,1,UCLA,3,UNCUT,1,UNDER17,1,UNDER18,2,UNDER19,1,UNICAJA MALAGA,2,UNICS,4,UNLV,1,USAK,2,USC,1,USC TROJANS,3,UTAH JAZZ,27,UTAH JAZZ GREEK FANS,2,VALENCIA,13,VANDERBILT COMMODORES,2,VANJA MARINKOVIC,1,VCU,1,VICTOR OLADIPO,1,VIDEO,2,VIDEO ANALYSIS,64,VIDEO SCOUT REPORTS,29,VILLANOVA WILDCATS,6,VINCE EDWARDS,1,VIRGINIA,2,VTB LEAGUE,23,WAGNER SEAHAWKS,1,WAKE FOREST DEMON DEACONS,1,WASHINGTON WIZARDS,35,WEEKLY PREVIEW,1,WENDELL CARTER,1,WESLEY JOHNSON,1,WEST REGION,1,WEST VIRGINIA MOUNTAINEERS,2,WESTERN MICHIGAN,1,WICHITA ST.,2,WILL CLYBURN,1,WILL CUMMINGS,1,WINNER LEAGUE,1,WISCONSIN BADGERS,2,WNBA,2,WONDERCHILD,15,WORLD CUP 2019,3,WWIC,1,XAVIER MUSKETEERS,5,XMAS CAMP,5,YANTE MATEN,1,YOGI FERELL,2,YOLANDA MOORE,1,ZACH AUGUSTE,2,ZACH LEDAY,1,ZALGIRIS,4,ZENIT,1,ZION WILLIAMSON,1,ZLS,2,
ltr
item
Τα μπασκετικά κακώς κείμενα: For those behind the cameras
For those behind the cameras
Στο παγκόσμιο πρωτάθλημα εφήβων στο Ηράκλειο είχαμε την ευκαιρία να βιώσουμε τη διεξαγωγή των αγώνων, αλλά και τη ζωντανή μετάδοσή τους στους τηλεοπτικούς δέκτες. Ένα άρθρο που πρέπει να διαβαστεί από κάθε οπαδό και τηλεθεατή των αγώνων.
https://1.bp.blogspot.com/-itmI66_7qOI/XR4xjoJrtRI/AAAAAAAAMKI/efIblxraRa4NBRGja9_tCW7TJ6wWtKxuQCLcBGAs/s640/IMG_20190703_174011.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-itmI66_7qOI/XR4xjoJrtRI/AAAAAAAAMKI/efIblxraRa4NBRGja9_tCW7TJ6wWtKxuQCLcBGAs/s72-c/IMG_20190703_174011.jpg
Τα μπασκετικά κακώς κείμενα
http://www.badbasket.gr/2019/07/for-those-behind-cameras.html
http://www.badbasket.gr/
http://www.badbasket.gr/
http://www.badbasket.gr/2019/07/for-those-behind-cameras.html
true
5029196647343846466
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy