Τα μέρη, οι τρόποι και οι τεχνικές εκτέλεσης στο μπάσκετ.

Οι βασικοί τρόποι διεξαγωγής ενός αγώνα μπάσκετ...


Σε έναν αγώνα μπάσκετ μπορούμε να συναντήσουμε διαφορές σε σχέση με τους τρόπους και την τεχνική εκτέλεσης. Οι βασικοί όμως τρόποι διεξαγωγής είναι οι εξής:

1) Η αρχική θέση των παικτών και οι μετακινήσεις τους

2) Το pivot

3) Το πιάσιμο της μπάλας

4) Οι πάσες

5) Ο χειρισμός της μπάλας (ντρίμπλα)

6) Το σουτ

7) Η προσποίηση
8) Το ριμπάουντ

Η τεχνική της εκτέλεσης αυτών των βασικών κινήσεων αποτελεί το κύριο συστατικό πάνω στο οποίο χτίζονται οι δεξιότητες του μπασκετμπολίστα. Όσους περισσότερους τρόπους γνωρίζει και αφομοιώνει από τη μια και εκτελεί σωστά από την άλλη, τόσο πιο γρήγορος και αποτελεσματικός μπορεί να γίνει.

Αρχική θέση παικτών και μετακινήσεις


Η αρχική θέση ενός παίκτη ορίζεται με την τοποθέτηση των ποδιών του, παράλληλα με μια ελαφρά διάσταση περίπου στο ύψος των ώμων ή με την προώθηση του ενός από τα δύο πόδια του περίπου μισό πέλμα.


Τα γόνατα του παίκτη είναι ελαφρώς λυγισμένα, ο κορμός γέρνει ελαφρώς προς τα εμπρός, τα χέρια του είναι λυγισμένα στο σημείο των αγκώνων και είναι τοποθετημένα μπροστά από το στήθος του. Το βάρος του σώματος του πρέπει να έχει σωστή κατανομή στα κάτω άκρα και ειδικότερα στο μπροστινό μέρος των πελμάτων του. Με αυτά τα χαρακτηριστικά ο παίκτης είναι έτοιμος να ξεκινήσει να μετακινείται μέσα στο γήπεδο. Ένας από τους βασικούς τρόπους μετακίνησης αποτελεί το τρέξιμο. Ένας καλαθοσφαιριστής διανύει μικρές αποστάσεις τρέχοντας και αυτές προϋποθέτουν σίγουρα αλλαγές ταχύτητας και κατεύθυνσης σε συνδυασμό με απότομα σταματήματα, pivot και προσποιήσεις. Όταν ο παίκτης κατά τη διάρκεια που τρέχει μέσα στο γήπεδο συναντήσει κάποιον αντίπαλο, τότε, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να κόψει ταχύτητα βάζοντας μπροστά ένα από τα δυο του πόδια. Σε αυτή τη περίπτωση το σώμα του αθλητή κλίνει προς την κατεύθυνση της κίνησης και γέρνει προς την πλευρά του ποδιού που έχει χρησιμοποιήσει για να σταματήσει. Αν για παράδειγμα έχει χρησιμοποιήσει το αριστερό του πόδι τότε γέρνει προς τα αριστερά. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείται η εντύπωση ότι ο παίκτης με τη μπάλα θα ξεφύγει από τη δεξιά πλευρά. Στη συνέχεια της κίνησης το δεξί πόδι για να προσφέρει στήριξη στο σώμα τοποθετείται παράλληλα με το αριστερό. Όταν η κίνηση αυτή ολοκληρωθεί ο αθλητής εκτινάσσεται με το αριστερό του πόδι και μεταφέρει το βάρος του σώματος του στο δεξί. Με αυτό τον τρόπο φέρνει το αριστερό του πόδι προς τα δεξιά και μπροστά, γυρίζει και προσπερνά τον αντίπαλό του.

Τα σταματήματα

Το σταμάτημα ενός αθλητή στο μπάσκετ γίνεται με δυο τρόπους. Ο πρώτος τρόπος είναι το σταμάτημα με δυο βήματα που ονομάζεται stride stop και ο δεύτερος με άλμα που ονομάζεται jump stop. Στο stride stop ο παίκτης που τρέχει, πριν σταματήσει, μεγαλώνει το βήμα του για να μπορέσει να μειώσει αρκετά την ταχύτητα που ήδη έχει. Στο δεύτερο βήμα παίρνει σταθερή θέση καθώς το βάρος του σώματος του πλέον είναι σωστά κατανεμημένο στα κάτω άκρα.

Για να σταματήσει ο παίκτης με jump stop χρειάζεται να κάνει ένα μικρό άλμα πάνω και προς τα εμπρός, ώστε να σταματήσει την ταχύτητα με την οποία κινείται και στη συνέχεια να προσγειωθεί με τα δύο πόδια κρατώντας μια σταθερή θέση. Τα δυο αυτά σταματήματα χρησιμοποιούνται για να τερματίσει ο παίκτης μια κίνηση την οποία έχει ξεκινήσει η για αλλαγή της κατεύθυνσής του.

Pivot

Η κίνηση pivot γίνεται με δυο τρόπους. Ο πρώτος εν στάση και ο δεύτερος εν κινήσει. Όσον αφορά τον πρώτο τρόπο, ο αθλητής θα πρέπει να διαλέξει το πόδι πάνω στο οποίο θα στηρίξει τη κίνηση. Με το άλλο πόδι πηγαίνει μπροστά η πίσω στριφογυρίζοντας παράλληλα το πόδι pivot.To άνοιγμα των ποδιών θα πρέπει να είναι μεγάλο και ο αθλητής να πατά με το μπροστινό τμήμα του πέλματος. Η περιστροφή μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε για την κάλυψη της μπάλας, είτε για την αποφυγή αντιπάλου, είτε για οποιαδήποτε άλλη ενέργεια που θα αποφέρει πλεονέκτημα.



Υποδοχή της μπάλας

Οι περισσότερες ενέργειες στο μπάσκετ έχουν ως βασική αρχή την υποδοχή της μπάλας και ειδικότερα την ακρίβεια της μεταβίβασης. Μια από τις καλύτερες υποδοχές θεωρείται η υποδοχή της μπάλας στο στήθος ενός παίκτη. Η ακρίβεια λοιπόν της μεταβίβασης σχετίζεται άμεσα με την εκτέλεση της αμέσως επόμενης κίνησης του παίκτη.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα ένας παίκτης μπορεί να υποδεχθεί τη μπάλα ακίνητος ή εν κινήσει. Σε όποια φάση όμως κι αν βρίσκεται η τεχνική παραμένει η ίδια.
Η υποδοχή της μπάλας και με τα δυο χέρια πραγματοποιείται είτε εν κινήσει είτε αμέσως μετά το σταμάτημα. Τα χέρια του παίκτη απλώνονται μπροστά στο ίδιο ύψος, με τις παλάμες στραμμένες ευθεία μπροστά και τα δάχτυλα να κατευθύνονται προς την πλευρά της μπάλας. Στη συνέχεια οι παλάμες ανοίγουν λίγο παραπάνω από τη διάμετρο της μπάλας και μόλις η μπάλα έρθει σε επαφή με τα δάχτυλα οι παλάμες την συγκρατούν. Αμέσως μετά οι αγκώνες του παίκτη θα πρέπει να λυγίσουν, ώστε η μπάλα να έρθει στο στήθος του.


Όταν ο παίκτης δεν μπορεί να υποδεχθεί την μπάλα με τα δυο χέρια γιατί οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν, τότε θα πρέπει να το κάνει με το ένα χέρι. Το πιάσιμο της μπάλας με το ένα χέρι πραγματοποιείται όταν ο παίκτης απλώνει το χέρι του προς την κατεύθυνση της μπάλας, έχοντας παράλληλα τη παλάμη στραμμένη προς τα εμπρός και τα δάχτυλά του ανοικτά. Τη στιγμή που η μπάλα έρχεται σε επαφή με τα δάχτυλα, ο παίκτης αρχίζει να λυγίζει τον αγκώνα του. Με αυτό τον τρόπο σταματά η ανάπτυξη της κινητικής ενέργειας της μπάλας. Την ίδια στιγμή το άλλο χέρι του παίκτη είναι έτοιμο να την πιάσει, αφού προηγουμένως η παλάμη που έχει υποδεχθεί τη μπάλα στραφεί προς τα μέσα και αρχίζει να οδηγεί τη μπάλα προς το άλλο χέρι.

Η μεταβίβαση της μπάλας (πάσα)


Η πάσα στο μπάσκετ αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα όπλα κατά την εκτέλεση της επίθεσης. Αποτελεί καθοριστικό παράγοντα μιας ενέργειας, είναι μέρος της τακτικής μιας ομάδας και πολλές φορές διευκολύνει αφάνταστα τις προϋποθέσεις για σουτ. Η ταχύτητα κατά την εκτέλεση της πάσας οφείλεται κατά κύριο λόγο στις παλάμες και στα δάκτυλα, ενώ η ακρίβειά της εξαρτάται από την τεχνική κατάρτιση του παίκτη καθώς και από τη θέση του αποδέκτη της μπάλας.
Η εκτέλεση μια πάσας μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Η πιο συχνή μορφή της είναι με τη χρήση προσποίησης που αποκρύπτει την πρόθεση για της κατεύθυνση της μπάλας αφενός και αφετέρου μπορεί να εξασφαλίσει μια πιο σίγουρη και ασφαλή μεταβίβαση.
Ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν σε διάφορες φάσεις του παιχνιδιού μια πάσα μπορεί να εκτελεστεί με το ένα ή και τα δύο χέρια, από κατάσταση ισορροπίας ή όχι, ή ακόμα και από διαφορετική απόσταση και κατεύθυνση.

Πάσα στήθους (Με δυο χέρια)


Κατά την εκτέλεση της πάσας στήθους τα χέρια πρέπει να βρίσκονται στο ύψος του στήθους και οι παλάμες να κρατούν τη μπάλα και από τα δυο μέρη της. Τα χέρια είναι λυγισμένα στους αγκώνες και ακουμπούν στο σώμα. Στη συνέχεια τα χέρια μαζί με τη μπάλα έρχονται προς τα πίσω και κάνουν μια περιστροφική κίνηση από κάτω προς τα πάνω. Ακολούθως, με το τέντωμα των χεριών και με την κίνηση που κάνουν οι παλάμες, η μπάλα ξεκινά την πορεία της προς την κατεύθυνση που θέλει ο παίκτης.

Πάσα στήθους (Με ένα χέρι)


Κατά την εκτέλεση της πάσας στήθους με το ένα χέρι, τα χέρια και η μπάλα κινούνται σε οριζόντια θέση και από τα δεξιά όταν η πάσα γίνεται με το δεξί χέρι και το αντίστροφο. Το αριστερό χέρι συγκρατεί τη μπάλα μέχρι τη στιγμή που αυτή θα περάσει στα χέρια του παίκτη. Στη συνέχεια το δεξί χέρι τεντώνεται και με μια απότομη κίνηση σπρώχνει την μπάλα προς τη κατεύθυνση που θέλει να πάει. Η κίνηση της παλάμης είναι αυτή που μπορεί να αποκρύψει από τον αντίπαλο την κατεύθυνση της μπάλας.


Πάσα πάνω από το κεφάλι (Overhead pass)

Κατά της εκτέλεση της overhead pass ο παίκτης κρατά τη μπάλα πάνω από το κεφάλι του. Τα χέρια είναι σηκωμένα προς το πάνω και λυγισμένα στους αγκώνες. Οι αγκώνες του παίκτη είναι λίγο ανοικτοί. Οι αντίχειρες βλέπουν προς τα πίσω ενώ τα υπόλοιπα δάκτυλα προς τα πάνω. Το τέντωμα των χεριών και η κίνηση που κάνουν οι παλάμες πραγματοποιούν την πάσα. Αυτού του είδους η πάσα σε συνδυασμό με μια καλή προσποίηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πάσες στο low post ή για πάσες προς τον άξονα. Η κίνηση των χεριών με τη μορφή προσποίησης μπορούν να μας προειδοποιήσουν για τις προθέσεις του αμυντικού.

Πάσα με λυγισμένο χέρι (Baseball pass)



Κατά την εκτέλεση της baseball pass, η μπάλα βρίσκεται στο ένα χέρι και είναι τοποθετημένη επάνω στην παλάμη. Το χέρι βρίσκεται στο ύψος των ώμων και λυγισμένο στον αγκώνα. Στη συνέχεια το χέρι που κρατά τη μπάλα έρχεται προς τα πίσω, ενώ το σώμα του παίκτη αρχίζει τη περιστροφή από τη μια πλευρά προς τα εμπρός. Κατόπιν περιστρέφει το σώμα του σε αντίθετη φορά έχοντας ως βάση το αντίθετο πόδι από το χέρι που βαστά τη μπάλα και τεντώνει το χέρι με την μπάλα προς τα εμπρός. Τέτοιες πάσες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διαφορετικές αποστάσεις είτε από θέση ισορροπίας είτε όχι.

Πάσα με τεντωμένο χέρι (Ηοοκ pass)



Κατά την εκτέλεση της hook pass, η μπάλα τοποθετείται μεταξύ της παλάμης και του πήχη του χεριού. Το χέρι που κρατά τη μπάλα χαμηλώνει και στη συνέχεια το άλλο χέρι μπορεί να στηρίξει την μπάλα. Στη συνέχεια το χέρι τεντωμένο κάνει μια κυκλική κίνηση με κατεύθυνση από πίσω προς τα πάνω και στη συνέχεια μπροστά. Η παλάμη προς το τέλος της κίνησης αρχίζει να ανοίγει και η μπάλα φεύγει πάνω από το κεφάλι προς την κατεύθυνση που θέλει ο παίκτης. Η πάσα αυτή εκτελείτε για μεγάλες αποστάσεις κι όταν η μπάλα θέλουμε να περάσει πάνω από τον αντίπαλο.

Πάσα με τεντωμένο χέρι από κάτω


Κατά την εκτέλεση αυτής της πάσας, η μπάλα τοποθετείται μεταξύ της παλάμης και του πήχη του χεριού. Το χέρι μαζί με τη μπάλα κινείται προς τα πίσω και στη συνέχεια με μια γρήγορη κίνηση ο παίκτης φέρνει την μπάλα και το χέρι μπροστά, περνώντας μπροστά από το μηρό και τεντώνοντας όσο καλύτερα γίνεται. Η παλάμη τεντώνει τελευταία και η μπάλα γλιστρά από τα δάκτυλα. Η κατεύθυνση της μπάλας εξαρτάται από το άνοιγμα της παλάμης. Αν η παλάμη ανοίξει νωρίς τότε η μπάλα θα πάει προς τα κάτω,  ενώ αν ανοίξει αργά θα πάει προς τα πάνω. Η πάσα αυτή χρησιμοποιείται σε διάφορες αποστάσεις και είναι καλός συνδυασμός αν γίνει με ντρίμπλα.

Πάσα σκαστή (Bounce pass)



Πολλές φορές κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού η πίεση των αμυντικών γίνεται αφόρητη. Οι συνηθισμένοι τρόποι δεν μπορούν να βρουν ανταπόκριση και είναι η στιγμή που ο παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την bounce pass. Για να μπορέσει μια τέτοια πάσα να είναι επιτυχημένη, ο παίκτης θα πρέπει να την σκάσει στο έδαφος και σε κατάλληλη γωνία που ορίζεται από το ύψος των ποδιών του αντιπάλου και κάτω από τα χέρια του. Αυτή η μεταβίβαση μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε τρόπο.

Ντρίμπλα (Χειρισμός της μπάλας)


Η τεχνική και η εκτέλεση της ντρίμπλας αποτελεί καταλυτικό στοιχείο για τη σωστή λειτουργία του παιχνιδιού και χρησιμοποιείται πολλές φορές ανάλογα με τις συνθήκες του αγώνα, καθώς καθορίζει το βαθμό της συνεργασίας των παικτών μεταξύ τους.
Ο παίκτης θα πρέπει να διδαχθεί το χειρισμό της μπάλας και με τα δυο χέρια, καθώς στη διάρκεια του παιχνιδιού θα χρειαστεί να την καλύπτει με το χέρι που βρίσκεται πιο μακριά από τον αντίπαλό του.
Είναι πολύ σημαντικό ο παίκτης να έχει εξοικειωθεί με το χειρισμό της μπάλας και κατά την εκτέλεση της ντρίμπλας να μη την κοιτάζει,  αλλά να τη θεωρεί προέκταση του σώματός του. Το βασικό είναι η ματιά του να επικεντρώνεται στις κινήσεις των συμπαικτών του και στο διάβασμα της αμυντικής συμπεριφοράς των αντιπάλων του.

Control dribble



Ένας από τους τρόπους χειρισμού της μπάλας είναι η control dribble. Ο αθλητής τρέχει και με διαδοχικές κινήσεις του ενός χεριού σπρώχνει την μπάλα μπροστά του, έχοντας γωνία προς το έδαφος έτσι ώστε μετά να μπορεί να ξαναέρθει σε επαφή μαζί της. Το σπρώξιμο της μπάλας γίνεται με τη βοήθεια της παλάμης και των δακτύλων που είναι ανοικτά. Ο αγκώνας και ο πήχης του χεριού θα πρέπει να λειτουργούν αρμονικά μεταξύ τους, έτσι ώστε η ώθηση προς την μπάλα να μην είναι βίαιη αφενός και να ασκείται ίδια περίπου δύναμη σε κάθε επαφή αφετέρου. Η μπάλα κατά την επιστροφή της από το έδαφος δεν θα πρέπει να ξεπερνάει σε ύψος τη μέση του αθλητή. Με αυτό τον τρόπο ο παίκτης μπορεί να ντριμπλάρει τοποθετώντας τη μπάλα μπροστά και λίγο προς τα πλάγια, έτσι ώστε να μην μπορεί να ελαττώσει την ταχύτητά του. Η αναπήδηση της μπάλας ελέγχεται από τα δάκτυλα του χεριού.
Υπάρχουν στιγμές κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού που ο αντίπαλος πιέζει αυτή τη κίνηση του παίκτη. Σε αυτή την περίπτωση ο αθλητής κινείται δεξιά ή αριστερά (ανάλογα με τη κίνηση του αμυντικού) και καλύπτει την μπάλα τοποθετώντας το σώμα του μεταξύ αντιπάλου και μπάλας.
Κατά την control dribble o αθλητής εκτελεί ντρίμπλα λυγίζοντας τα γόνατα και γέρνοντας το κορμί του περισσότερο. Το κεφάλι του είναι σηκωμένο έτσι ώστε να ελέγχει το γήπεδο και η αναπήδηση της μπάλας φτάνει μέχρι τα γόνατα. Στην πίεση του αντιπάλου και στην κάλυψη της μπάλας εκτός από τη συμμετοχή του χεριού, που δεν εκτελεί ντρίμπλα, συμμετέχει και το αντίθετο πόδι (από το χέρι που χειρίζεται τη μπάλα).
Η σταυρωτή ντρίμπλα με αλλαγή κατεύθυνσης χρησιμοποιείται από τον αθλητή για το πέρασμα ενός εν κινήσει αντιπάλου.


Πριν ο παίκτης φτάσει κοντά στον αντίπαλό του (περίπου 1-2 μέτρα) περνά τη μπάλα από το δεξί στο αριστερό του χέρι. Σχεδόν ταυτόχρονα ο κορμός του γέρνει προς τα αριστερά και μπροστά. Με αυτό τον τρόπο ο αμυντικός νομίζει ότι θα κινηθεί προς τα δεξιά. Στη συνέχεια με μια απότομη κίνηση επαναφέρει τη μπάλα στο δεξί χέρι φέρνοντας το αριστερό πόδι μπροστά και δεξιά καλύπτοντας τη μπάλα με στροφή του κορμού του και επιτίθεται προς το καλάθι.
Είναι ιδιάζουσας σημασίας να γνωρίζουν οι πάντες ότι η ντρίμπλα γίνεται μόνο όταν είναι απαραίτητη και χρήσιμη για το σύνολο της ομάδας. Η κατάχρησή της μεταβάλλει το ρυθμό του παιχνιδιού και δημιουργεί λιγότερες πιθανότητες για την εκτέλεση μιας σωστής επίθεσης.

Το σουτ


Η εκτέλεση του σουτ αποτελεί την τελευταία ενέργεια μιας επιθετικής κίνησης. Όλες οι κινήσεις στο μπάσκετ προσανατολίζονται στη δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων για καλύτερη εκτέλεση ενός σουτ. Η ευστοχία ή μη οφείλεται στις επιδεξιότητες των αθλητών.
Η εκτέλεση ενός σουτ γίνεται με το ένα χέρι εν στάση ή εν κινήσει και με τη χρήση του άλματος. Ο αθλητής μπορεί να χρησιμοποιήσει τη βοήθεια του ταμπλό ή να σουτάρει απευθείας στο καλάθι. Αν ο αθλητής επιλέξει τη βοήθεια του ταμπλό θα πρέπει να γνωρίζει πως η ευστοχία εξαρτάται εκτός από τη τεχνική του κατάρτιση και από άλλους παράγοντες όπως η ελαστικότητα της μπάλας, το υλικό κατασκευής του ταμπλό, καθώς και στο φωτισμό του γηπέδου. Ο σταθερός στόχος που σημαδεύει ένας παίκτης κατά την εκτέλεση ενός σουτ είναι το μπροστινό η το πίσω μέρος της στεφάνης. Κατά την εκτέλεση σουτ από τα πλάγια καλό είναι να χρησιμοποιείται το ταμπλό.
Η επιλογή του παίκτη και του τρόπου εκτέλεσης εξαρτάται πάντα από τη στιγμή του αγώνα, τη θέση και την απόσταση που έχει από το καλάθι.

Σουτ εν στάση με λυγισμένο χέρι



Κατά την εκτέλεση αυτού του είδους σουτ η παλάμη του αθλητή με ανοικτά δάκτυλα τοποθετείτε πάνω στην μπάλα με τέτοιο τρόπο ώστε αυτά να μην εφάπτονται. Το άλλο χέρι κρατά τη μπάλα από κάτω ή από πλάγια. Στη συνέχεια ο παίκτης σηκώνει τα χέρια του. Ο ώμος του χεριού που θα εκτελέσει το σουτ είναι σηκωμένος, ενώ ο αγκώνας και η παλάμη μαζί με τη μπάλα έχουν κατεύθυνση προς το καλάθι. Κατά την εκτέλεση του σουτ τα πόδια σηκώνονται κλιμακωτά μαζί με το χέρι που εκτελεί το σουτ. Στο τέλος, η τελευταία επαφή που πρέπει να έχει η μπάλα είναι με το δείκτη και το μέσο δάκτυλο περιστρεφόμενη ελαφρά προς τα πίσω. Μετά το σουτ το χέρι μένει για λίγο στην ίδια θέση, ώστε να δώσει τη κατάλληλη τροχιά στη μπάλα. Με αυτό τον τρόπο συνήθως ένας παίκτης εκτελεί μακρινά σουτ και ελεύθερες βολές.
Η εκτέλεση των ελευθέρων βολών αποτελεί ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού που ενίοτε κρίνει και το αποτέλεσμα ενός αγώνα. Σε κάθε προπόνηση είναι απαραίτητη η εξάσκηση των παικτών σε όσο γίνεται κοντινότερες συνθήκες με τις αγωνιστικές.
Η σωστή εκτέλεση των ελευθέρων βολών έχει κάποιους κανόνες.:

1. Αυτοματισμός της εκτέλεσης του σουτ και της στάσης του παίκτη.

2. Πριν την εκτέλεση μιας βολής, ο αθλητής θα πρέπει να γνωρίζει τις θέσεις των αντιπάλων και των συμπαικτών του, ώστε να μπει στη διαδικασία αναζήτησης τρόπων επανάκτησης της μπάλας αν η βολή είναι άστοχη.

3. Ο αθλητής θα πρέπει να χτυπήσει την μπάλα στο έδαφος πριν την εκτέλεση της βολής. Σε πολλούς παίκτες αυτό αποβάλλει την ένταση της στιγμής και χαλαρώνει του μύες.

4. Ο παίκτης πριν την εκτέλεση της βολής παίρνει αναπνοή και χαλαρώνει μετά την εκπνοή.

5. Έχοντας τη μπάλα στα χέρια ο αθλητής νοερά εκτελεί ολόκληρη τη κίνηση του σουτ.

Σουτ με lay-up (Drive)


Κατά την εκτέλεση αυτού του είδους σουτ, αν ο παίκτης εκτελεί με το δεξί χέρι τότε πιάνει τη μπάλα βηματίζοντας επίσης με το δεξί πόδι. Στη συνέχεια το τελευταίο πόδι που πατάει στο έδαφος πριν το άλμα είναι το αριστερό. Κατά τη διάρκεια του διπλού βήματος ο παίκτης φέρνει σταδιακά την μπάλα στο δεξί του χέρι και μαζί με το κορμό του ανεβαίνουν προς το καλάθι. Η παλάμη, τέλος, κινείται με ήρεμο τρόπο αφήνοντας τη μπάλα απευθείας στο καλάθι ή υπολογίζει να μπει μέσα σε αυτό με τη βοήθεια του ταμπλό.


Σουτ με lay-up (Jump shot)

Το jump shot στο μπάσκετ μπορεί να εκτελεστεί είτε εν στάση είτε εν κινήσει. Στο σουτ που γίνεται στην κίνηση, ο αθλητής ενεργεί όπως ακριβώς στο σταμάτημα. Ο παίκτης κάνει ένα μεγάλο βήμα για να ελαχιστοποιήσει τη ταχύτητά του με ένα από τα δυο του πόδια και το άλλο πόδι στη συνέχεια ακολουθεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να σταθεί δίπλα στο άλλο και να εκτελεστεί ένα άλμα. Τα χέρια του παίκτη και η μπάλα έχουν πορεία προς τα πάνω και μπροστά με τελική κατεύθυνση το καλάθι. Η εκτέλεση του jump shot από παίκτη σε παίκτη διαφέρει.

Hook shot

Η χρησιμοποίηση και εκτέλεση αυτού του σουτ γίνεται συνήθως από τους ψηλούς από μέση και κοντινή απόσταση. Εκτελείται ακριβώς- όπως περιγράψαμε πιο πάνω – σαν την hook pass.


Σουτ με τεντωμένο χέρι από κάτω


Κατά την εκτέλεση αυτού του είδους σουτ, ο παίκτης εκτελεί διπλό βηματισμό και στη συνέχεια πραγματοποιεί άλμα. Τα χέρια του που είναι τεντωμένα έχουν κίνηση προς το καλάθι και η μπάλα αφήνεται από τα ακροδάχτυλα. Η ταχύτητα του παίκτη δεν επηρεάζει την εκτέλεση του σουτ.

Follow (tip in)

Στις περιπτώσεις που ένα σουτ είναι άστοχο και η μπάλα μετά την αναπήδησή της παραμένει κοντά στο στεφάνι, οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το follow.


Για να μπορέσει ένας αθλητής να κάνει tip in θα πρέπει να κάνει μεγάλο άλμα για να φτάσει την μπάλα και στη συνέχεια να την εισάγει μέσα στην ανοικτή παλάμη του, ώστε να μπορέσει να την σπρώξει στο καλάθι. To follow εκτελείται όταν η μπάλα βρίσκεται ακριβώς στο ύψος της στεφάνης ή πιο ψηλά από αυτήν.

Η προσποίηση

Πολλές φορές μέσα στο παιχνίδι ένας παίκτης μαρκάρεται πολύ στενά. Αυτό δυσκολεύει συχνά την προσπάθειά του. Σε τέτοιες συνθήκες ένας παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την προσποίηση και να απελευθερωθεί από τα στενά μαρκαρίσματα και ενίοτε να δημιουργήσει συνθήκες που θα του επιτρέψουν να τελειώσει μια φάση με επιτυχία. Η προσποίηση δεν είναι τίποτε άλλο από μια εντύπωση μεταβίβασης της μπάλας ή του παίκτη προς κάποια κατεύθυνση. Η χρησιμοποίησή της χαλαρώνει προς στιγμή τη πίεση και τότε είναι η κατάλληλη στιγμή για τον παίκτη να εκτελέσει την αρχική κίνηση που είχε στο μυαλό του. Οι προσποιήσεις που εκτελούνται χωρίς μπάλα συχνά συνοδεύονται από ματιές, χειρονομίες η κινήσεις του κεφαλιού.

COMMENTS

Όνομα

2018,1,Α ΟΜΙΛΟΣ,8,Α1,518,Α2,41,ΑΒΕΛΙΝΟ,2,ΑΓΡΑΒΑΝΗΣ,1,ΑΔΡΙΑΤΙΚΗ ΛΙΓΚΑ,5,ΑΕΚ,98,ΑΙΒΑΖΟΓΛΟΥ,1,ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ,7,ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ,7,ΑΛ ΜΑΛΛΑΧ,2,ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ,1,ΑΛΜΠΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ,2,ΑΜΠΟΥΚΑΡ,1,ΑΜΥΝΑ,1,ΑΝΑΛΥΣΗ,2,ΑΝΑΝΤΟΛΟΥ ΕΦΕΣ,53,ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ,1,ΑΝΑΤΟΛΟΥ ΕΦΕΣ,25,ΑΝΑΤΟΛΟΥ ΕΦΕΣ ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ,1,ΑΝΔΟΡΑ,3,ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ,314,ΑΝΤΕΝΤΟΚΟΥΝΜΠΟ,3,ΑΝΤΟΝΙ ΡΑΝΤΟΛΦ,2,ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΑΜΑΛΕΓΚΟΣ,23,ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΤΣΗΣ,41,ΑΟΓΑΛΑΤΣΙ,1,ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΤΡΑΣ,17,ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ,5,ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ,5,ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ,13,ΑΠΟΨΕΙΣ,122,ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ,5,ΑΡΗΣ,225,ΑΡΚΑΔΙΚΟΣ,1,ΑΡΜΑΝΙ ΜΙΛΑΝΟ,39,ΑΣΤΑΝΑ,2,ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ,4,ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ,30,ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΛΑΓΚΗΣ,2,Β ΟΜΙΛΟΣ,8,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΥ,1,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΩΔΙΝΑΣ,1,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΖΙΑΓΚΟΣ,1,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ,27,ΒΑΛΕΝΘΙΑ,27,Βαλένθια,1,ΒΑΡΕΖΕ,2,ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ,9,ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ,1,ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ,18,ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ,3,ΒΑΣΚΟΣ,56,ΒΕΛΓΙΟ,5,ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ,1,ΒΕΝΕΤΣΙΑ,3,ΒΕΝΤΣΠΙΛΣ,4,ΒΙΛΕΡΜΠΑΝ,9,ΒΙΝΤΕΟ,10,ΒΛΑΣΣΗΣ,1,ΒΟΣΝΙΑ,2,ΒΟΥΓΙΟΥΚΑΣ,1,ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ,1,ΒΡΑΒΕΙΑ BADBASKET,5,ΒΡΑΒΕΥΣΗ,1,ΒΡΑΖΙΛΙΑ,1,Γ ΟΜΙΛΟΣ,4,Γ' ΟΜΙΛΟΣ,4,ΓΑΛΑΡΗΣ,6,ΓΑΛΑΤΑΣΑΡΑΙ,28,ΓΑΛΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΓΑΛΛΙΑ,14,ΓΕΝΙΚΑ,48,Γενικά,1,ΓΕΡΜΑΝΙΑ,9,ΓΕΩΡΓΙΑ,7,ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ,1,ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ,6,ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ,3,ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΕΝΤΟΚΟΥΝΜΠΟ,3,ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤΡΙΤΗΣ,3,ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΦΑΙΡΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ,2,ΓΙΟΥΡΟΚΑΠ,2,ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΓΚΑΖΙΑΝΤΕΠ,4,ΓΚΑΜΠΡΙΕΛ,1,ΓΚΑΣΟΛ,4,ΓΚΙΣΤ,1,ΓΚΡΑΝ ΚΑΝΑΡΙΑ,3,ΓΛΥΝΙΑΔΑΚΗΣ,1,ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ,2,ΓΟΥΝΑΡΗΣ,4,ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΦΑΡΟΣ,4,Δ ΟΜΙΛΟΣ,6,Δ ΌΜΙΛΟΣ,2,ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΡΙΦΤΗΣ,9,ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ,13,ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ,1,ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ,9,ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ,4,ΔΙΠΛΑΡΟΣ,2,ΔΟΞΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ,8,Δωροδοκία,1,ΕΒΙΝΑ ΜΑΛΤΣΗ,1,ΕΓΩΙΣΜΟΣ,1,ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ,72,ΕΘΝΙΚΗ ΕΦΗΒΩΝ,4,ΕΘΝΙΚΗ ΝΕΩΝ,15,ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,8,ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΙΔΩΝ,1,ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ,1,ΕΛΙΟΣ ΝΤΟΜΖΑΛΕ,2,ΕΛΛΑΔΑ,10,ΕΟΚ,24,ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΡΘΡΑ,23,ΕΡΥΘΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ,44,ΕΣΑΚΕ,44,ΕΣΘΟΝΙΑ,2,Ευδόξιος Λεονταράς,1,ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ,752,ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ,26,ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ 2017,69,ΕΦΕΣ ΠΙΛΣΕΝ,1,ΕΦΗΒΟΙ,1,ΖΑΛΓΚΙΡΙΣ,46,ΖΑΛΚΓΙΡΙΣ.,2,ζενιτ,4,ΖΕΥΣ ΕΡΥΘΡΟΥ,1,ΖΙΕΛΟΝΑ ΓΚΟΡΑ,3,Ζντοβτς,2,ΖΟΛΝΟΚΙ,1,ΖΟΥΡΝΑΤΖΙΔΗΣ,1,ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΣ,2,ΗΠΑ,6,ΗΡΑΚΛΗΣ,3,ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ,1,ΙΑΣΟΝΑΣ ΜΩΡΑΙΤΗΣ,5,ΙΒΚΟΒΙΤΣ,1,ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΙΣΛΑΝΔΙΑ,4,ΙΣΠΑΝΙΑ,17,ΙΣΡΑΗΛ,10,ΙΤΑΛΙΑ,12,ΙΤΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ,1,ΙΤΟΥΔΗΣ,3,ΙΩΑΝΝΟΥ,1,ΚΑΒΑΛΑ,2,ΚΑΒΟΥΡΑΣ,1,ΚΑΛΑΘΗΣ,1,ΚΑΛΑΙΤΖΑΚΗΣ,1,ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΗΣ,1,ΚΑΝΑΔΑΣ,1,ΚΑΝΔΗΡΟΣ,7,ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ,1,ΚΑΡΑΜΑΛΕΓΚΟΣ,25,ΚΑΣΤΡΙΝΙΟΣ,4,ΚΑΤΣΙΚΑΡΗΣ,4,ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΣΤΡΟΒΟΛΟΥ,1,ΚΗΦΙΣΙΑ,3,ΚΙΜΚΙ,39,ΚΙΝΑ,1,ΚΛΗΡΩΣΗ,1,ΚΟΛΟΣΣΟΣ,18,ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΡΟΔΟΥ,1,ΚΟΝΙΑΡΗΣ,1,ΚΟΝΤΟΣ,1,ΚΟΡΟΙΒΟΣ,17,ΚΟΤΣΙΡΗΣ,1,ΚΟΥΚΟΥΛΕΚΙΔΗΣ,1,ΚΟΥΡΟΣ,1,ΚΡΙΣ ΣΙΝΓΚΛΕΤΟΝ,2,ΚΡΙΣ ΧΟΥΓΚΑΖ,1,ΚΡΟΑΤΙΑ,10,ΚΥΜΗ,45,ΚΥΠΕΛΛΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ,1,ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΑΣ,23,ΚΥΠΕΛΛΟ ΙΣΠΑΝΙΑΣ,3,ΚΥΠΕΛΛΟ ΙΣΡΑΗΛ,1,ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΕΡΒΙΑΣ,1,ΚΥΠΕΛΛΟ ΤΟΥΡΚΙΑΣ,1,ΚΥΠΡΟΣ,1,ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΝΑΣ,1,ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ,86,ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ,1,ΛΑΓΚΗΣ,114,ΛΑΜΠΟΡΑΛ,2,ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΛΑΣΚΑΡΗΣ,6,ΛΑΥΡΙΟ,28,ΛΕΚΑΒΙΤΣΙΟΥΣ,1,ΛΕΚΟΣ,1,ΛΕΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,11,ΛΕΜΑΝ,2,ΛΕΤΟΝΙΑ,9,ΛΙΑΚΟΥΔΗΣ,27,ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ,1,ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ,10,ΛΙΣΤΕΣ,21,ΛΟΚΟΜΟΤΙΒ ΚΟΥΜΠΑΝ,9,ΛΟΥΚΑ ΜΠΑΝΚΙ,1,ΛΟΥΝΤΒΙΓΚΣΜΠΟΥΡΓΚ,4,ΜΑΙΚ ΤΖΕΙΜΣ. ΑΡΓΥΡΗΣ ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ,1,ΜΑΚΑΜΠΙ,53,ΜΑΚΑΜΠΙ ΧΑΙΦΑ,1,ΜΑΚΕΝΖΙ ΜΟΥΡ,1,ΜΑΚΡΙΔΗΣ,1,ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ,1,ΜΑΛΑΓΑ,20,ΜΑΝΑΤΖΕΡ,1,ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ,1,ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ,6,ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΙΔΗΣ,2,ΜΑΥΡΟΣΚΟΥΦΕΙΑ,2,ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ,5,ΜΕΤΑ-ΘΕΡΑΠΕΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ (POST REHAB TRAINING),1,ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΑ,78,Μεταγραφικά,1,ΜΗΤΟΓΛΟΥ,1,ΜΗΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ,102,ΜΙΚΡΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ,1,ΜΙΟΥΡΣΕΠ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ,1,ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΑΒΡΟΣ,1,ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΕΛΕΚΑΝΟΣ,1,ΜΟΝΑΚΟ,9,ΜΟΥΝΤΙ,1,ΜΟΥΡΘΙΑ,1,ΜΟΥΣΛΗΣ,84,ΜΠΑΓΕΡΝ,3,ΜΠΑΚΕΝ ΜΠΕΑΡΣ,2,ΜΠΑΜΠΕΡΓΚ,45,ΜΠΑΝΒΙΤ,17,ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ,11,ΜΠΑΡΤΟΝ,1,ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ,74,Μπαρτσελόνα ACB,2,ΜΠΑΣΚΟΝΙΑ,61,ΜΠΕΡΤΟΜΕΟΥ,3,ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ,7,ΜΠΙΛΜΠΑΟ,3,ΜΠΟΜΠΙ ΜΠΡΑΟΥΝ,1,ΜΠΟΥΝΤΟΥΤΣΝΟΣΤ,2,ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ,5,ΜΠΟΧΩΡΙΔΗΣ,3,ΜΠΡΑΜΟΣ,1,ΜΠΡΑΤΣΙΑΚΟΣ,4,ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ ΝΕΤΣ,1,ΝΑΒΑΡΟ,1,ΝΑΝΤΕΡ,2,ΝΑΣΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ,2,ΝΑΧΑΡΙΓΙΑ,2,ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ,2,ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΣΟΥΡΔΗΣ,4,ΝΕΟΙ ΑΝΔΡΕΣ,1,ΝΕΠΤΟΥΝΑΣ,4,ΝΙΓΗΡΙΑ,3,ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ,2,ΝΙΚΟΣ ΖΗΣΗΣ,1,ΝΙΚΟΣ ΛΑΣΚΑΡΗΣ,13,ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΣ,1,ΝΙΚΟΣ ΝΤΟΥΓΙΑΣ,4,ΝΙΚΟΣ ΞΗΡΟΚΩΣΤΑΣ,29,ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΠΑΣ,3,ΝΙΜΠΟΥΡΚ,6,ΝΟΝΗΣ,49,ΝΤΑΡΟΥΣΑΦΑΚΑ,36,ΝΤΕΝΒΕΡ ΝΑΓΚΕΤΣ,1,ΝΤΙΝΑΜΟ ΣΑΣΣΑΡΙ,3,ΞΗΡΟΚΩΣΤΑΣ,9,ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ,5,ΟΛΝΤΕΝΜΠΟΥΡΓΚ,1,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ,40,ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ,213,ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ,5,ΟΡΛΑΝΤΙΝΑ,1,ΟΡΤΕΖ,1,ΟΣΤΑΝΔΗ,3,ΟΥΓΓΑΡΙΑ,3,ΟΥΚΡΑΝΙΑ,7,ΟΥΝΙΚΑΧΑ,2,ΟΥΝΙΚΣ ΚΑΖΑΝ,39,ΟΥΣΑΚ,6,ΠΑΓΚΡΑΤΙ,1,ΠΑΜΠΛΟ ΛΑΣΟ,1,ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ,17,ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ,2,ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ,246,ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ,21,ΠΑΟΚ,131,ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ,1,ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ,3,ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ,27,ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ,349,ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ,4,ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ,4,ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ,2,ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ,1,ΠΑΡΤΙΖΑΝ,7,ΠΑΣΚΟΥΑΛ,3,ΠΑΣΧΑΛΙΝΑΣ,36,ΠΕΔΟΥΛΑΚΗΣ,2,ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ,3,ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ,1,ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΝΤΟΣ,148,ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΡΑΚΗΣ,193,ΠΙΣΤΌΙΑ,1,ΠΛΕΙ ΟΦ,2,ΠΟΛΕΜΗΣ,1,ΠΟΛΩΝΙΑ,7,ΠΡΙΦΤΗΣ,2,ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ,1,ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΑ,3,ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΕΥΡΩΜΠΑΣΚΕΤ,6,ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ,4,ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΠΑΤΡΑΣ,53,ΠΡΟΟΛΥΜΠΙΑΚΟ,12,ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ,141,ΡΕΑΛ,55,ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ,35,ΡΕΘΥΜΝΟ,21,ΡΕΤΡΟ,1,ΡΟΖΑ ΡΑΝΤΟΜ,1,ΡΟΥΜΑΝΙΑ,3,ΡΩΣΙΑ,9,ΣΑΚΟΤΑ,1,ΣΑΡΟΥΝΑΣ ΓΙΑΣΙΚΕΒΙΤΣΙΟΥΣ,2,ΣΕΡΒΙΑ,20,ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ,22,ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ,2,ΣΙΚΑΓΟ ΜΠΟΥΛΣ,2,ΣΙΜΤΣΑΚ,1,ΣΚΑΙΛΑΙΝΕΡΣ,2,Σκάνδαλο,1,ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ,1,ΣΚΟΥΡΤΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΣΛΟΒΕΝΙΑ,12,ΣΛΟΥΚΑΣ,3,ΣΟΡΩΤΟΣ,2,ΣΟΥΛΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ,4,ΣΟΥΜΠΟΤΙΤΣ,1,ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ ΙΣΡΑΗΛ,1,ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΠ ΙΤΑΛΙΑ,1,ΣΟΥΠΕΡΚΟΠΑ,2,ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ,4,ΣΠΟΡ FM,1,ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ,256,ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΑΘΗΣ,36,ΣΤΗΒ ΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ,1,ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,1,ΣΤΟΙΧΗΜΑ,135,Στοίχημα,1,ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ,5,ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ,28,ΣΧΟΛΙΟ,3,ΣΧΟΡΤΣΙΑΝΙΤΗΣ,5,ΤΑΟΥ,1,ΤΑΠΟΥΤΟΣ,1,ΤΑΣΟΣ ΚΟΤΣΙΡΗΣ,3,ΤΕΛΙΚΟΣ,11,ΤΕΝΕΡΙΦΗ,14,ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ,1,ΤΖΕΝΤΙΛΕ,2,ΤΖΟΟΥΝΣ,1,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,2,ΤΟΡΟΝΤΟ ΡΑΠΤΟΡΣ,3,ΤΟΥΡΚΙΑ,11,ΤΟΥΤΖΙΑΡΑΚΗΣ,1,ΤΟΦΑΣ,2,ΤΡΕΝΤΟ,1,ΤΡΙΚΑΛΑ,20,ΤΣΑΓΚΡΩΝΗΣ,1,ΤΣΑΔΑΡΗΣ,15,ΤΣΑΝΓΚΑΡΗΣ,5,ΤΣΑΡΛΣ ΜΠΑΡΤΟΝ,1,ΤΣΑΡΛΣ ΣΑΚΛΦΟΡΝΤ,1,ΤΣΕΜΠΕΡΗΣ,6,ΤΣΕΝΤΕΒΙΤΑ,1,ΤΣΕΧΙΑ,5,ΤΣΙΚΑΡΙΤΟ,35,ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΤΣΟΛΑΚΗΣ,1,ΤΣΟΥΒΑΛΑΣ,160,ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ,1,ΤΣΣΚΑ,72,ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΝΟΔΟΥ,1,ΦΑΙΝΑΛ ΦΟΡ,4,ΦΑΡΟΣ,2,ΦΑΣΟΥΛΑΣ,3,ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ,93,ΦΙΛΑΝΔΙΑ,1,ΦΙΛΙΚΑ,16,ΦΙΛΙΚΟ,1,ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ,6,ΦΛΙΩΝΗΣ,1,ΦΟΥΕΝΛΑΜΠΡΑΔΑ,1,ΦΡΑΓΚΟΣ,15,ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ,3,ΦΡΥΔΑΣ,1,ΧΑΙΝΣ,1,ΧΑΠΟΕΛ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ,5,ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ,1,ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ,1,ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΣ,1,ΧΙΜΚΙ,3,ΧΟΛ,1,ΧΟΛΑΡΓΟΣ,1,ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ,33,ΨΙΛΟΠΟΥΛΟΣ,16,AARON HOLIDAY,1,ABA,2,ABRINES,1,ACB,40,ADAMS,1,ADIDAS NEXT GENERATION TOURNAMENT,1,ADONIS THOMAS,1,ALABAMA,2,ALEC PETERS,1,ALEKSA ILIC,1,ALEKSEJ POKUSEVSKI,1,ALEX KIRK,1,ALIZE JOHNSON,1,ALL STAR GAME,1,ALLONZO TRIER,1,ANGEL DELGADO,1,ANTHONY BENNETT,1,ARIZONA,4,ARKANSAS,2,ARMANI MILANO,8,ASHTON,7,ATLANTA HAWKS,16,AVELINO,2,AVTODOR SARATOV,1,BADBASKET AWARDS,5,BADBASKET GAMES,2,BADBASKET.GR,1,BARCELONA LASSA,4,BARTON CLINIC,1,BASKET LEAGUE,12,BASKETBALL VILLAINS,1,BASKETZILLA,10,BASKONIA,11,BAYLOR,3,BENSON,1,BESIKTAS,3,BLAZIC,1,BOBBY BROWN,1,BODIROGA10,25,BONN,2,BONZIE COLSON,1,BORIS DALLO,1,BORISA SIMANIC,1,BOSTON CELTICS,57,BRANDON MCCOY,1,BRANDON TAYLOR,1,BROOKLYN NETS,9,BROSE BAMBERG,5,BRUCE BROWN,1,BRYCE COTTON,1,BSL,14,BUDUCNOST,1,BUTLER,2,CAPO D'ORLANDO,1,CARMELO ANTHONY,1,CAT BARBER,1,CBA,1,CEDEVITA,2,CHAMPION'S LEAGUE,112,CHAMPIONS CLASSIC,1,Charalabos Kalligosfyris,2,CHARLOTTE HORNETS,9,CHASSON RANDLE,1,CHICAGO BULLS,28,CHIMEZIE METU,1,CHRIS BOSH,1,CHRIS JONES,1,CHRIS WALKER,1,CHRISTIAN WOOD,1,CINCINNATI,1,CLEVELAND CAVALIERS,82,CLIFF ALEXANDER,1,CLINT CAPELA,1,COLLIN SEXTON,1,COLUMBIA LIONS,1,COMMIE,12,COPA DEL REY,1,COTY CLARKE,1,CREIGHTON BLUJAYS,1,CROATIA,1,CRVENA ZVEZDA,5,CSKA,20,CSKA.SCOUTING REPORT,1,D.J. JOHNSON,1,DALLAS MAVERICKS,10,DALLAS MAVERICKS GREEK FANS,2,DAMION LEE,1,DANIEL GAFFORD,1,DAROUSSAFAKA,9,DARRYL MONROE,1,DAVID BLATT,3,DAVID WALKER,1,DEANDRE AYTON,1,DEMARCUS COUSINS,1,DENG ADEL,1,DENNIS BALTZIS,25,DENNIS SCHRODER,1,DENVER NUGGETS,13,DETROIT PISTONS,12,DEVONTE GRAHAM,1,DEVYN MARBLE,2,DIBARTOLOMEO,1,DINAMO SASSARI,2,DJ NEWBILL,1,DONTA HALL,1,DORIAN FINNEY-SMITH,1,DORON LAMB,1,DRAFT 2018,1,DRAFT2018,1,DUKE,4,DUKE BLUE DEVILS,6,DURANT,1,DWYANE WADE,1,DZANAN MUSA,1,EARL CLARK,1,EASTER CAMP,1,EASTERN CONFERENCE,1,ELI CARTER,1,ELIJAH STEWART,1,ELITE EIGHT,1,ERICK GREEN,1,ESTUDIANTES,1,EUROBASKET,1,EUROCUP,30,EUROHOOPS ACADEMY,1,EUROHOOPS DOME,1,EUROLEAGUE,3,EUROLEAGUE FANTASY CHALLENGE,74,FBI,1,FENER,2,FIBA,22,FIFTY SHADES OF BASKETBALL,2,FINAL,4,FINAL FOUR,21,FINALS,6,FINLAND,1,FLORIDA,3,FLORIDA STATE,1,FMP,1,FRED KROSSMANN,26,FRED VANVLEET,1,FREE AGENCY,4,FULTZ,1,FUQUAN EDWIN,1,GAME ANALYSIS,2,GARY BELL JR.,1,GARY TRENT,1,GATORS,1,GEORGE NIANG,1,GEORGIA BULLDOGS,1,GIANNIS ANTETOKOUNMPO,2,GLOBAL GAMES,1,GOLDEN STATE WARRIORS,72,GOMELSKY CUP,2,GONZAGA BULLDOGS,7,GRAN CANARIA,4,GRAYSON ALLEN,2,GREECE,1,GREGG POPOVICH,1,HALL OF FAME,2,HAMIDOU DIALLO,1,HANGA,1,HIGH SCHOOL,1,HOUSTON ROCKETS,49,INDIANA PACERS,21,IOWA HAWKEYES,1,IOWA STATE,1,ISAAC BONGA,1,ISAIAH MILES,1,ISAIAH THOMAS,2,ISIAH AUSTIN,1,JABARI PARKER,2,JACOB EVANS,1,JALEN BRUNSON,1,JALEN GREEN,1,JAMEEL WARNEY,1,JAMES,2,JAMES HARDEN,2,JAMON GORDON,2,JARED CUNNINGHAM,1,JAREN JACKSON,1,JARNELL STOKES,1,JARON JOHNSON,1,JARRED VANDERBILT,1,JARROD UTHOFF,1,JASON KIDD,2,JAYCEE CARROLL,1,JAYLEN ADAMS,1,JERELLE BENIMON,1,JERRY WEST,1,JEVON CARTER,1,JIMMER FREDETTE,1,JJAMEEL MCKAY,1,JOEL BERRY,1,JOEL BOLOMBOY,1,JOHN BROWN,1,JOHN ETERNITY,56,JONATHAN WILLIAMS,1,JONES,1,JORDAN BELL,1,JORDAN HAMILTON,1,JORDAN MORGAN,1,JORDAN SIBERT,1,JOSH ADAMS,1,JP MACURA,1,JUSTIN JACKSON,2,KALOGEROPOULOS KOSTAS,2,KANSAS JAYHAWKS,5,KANSAS STATE WILDCATS,3,KARKATIM,12,KAWHI LEONARD,2,KAY FELDER,1,KEENAN EVANS,1,KEIFER SYKES,1,KEITA BATES DIOP,1,KELAN MARTIN,1,KELSEY BARLOW,1,KENDALL MARSHAL,1,KENDALL STEPHENS,1,KENRICH WILLIAMS,1,KENTUCKY,8,KERWIN ROACH,1,KEVIN KNOX,1,KHIMKI,3,KHYRI THOMAS,1,KOBE BRYANT,1,KOGK 12,21,KONSTANTINOS TSIROGIANNIS,1,KOSTAS PAPADOPOULOS,1,KULBOKA,1,KYLE COLLINSWORTH,1,KYLE KUZMA,1,KYLE WILTJER,1,KYNDALL DYKES,1,KYRIE IRVING,2,L.A. CLIPPERS,10,LABORAL,4,LAGERALD VICK,1,LAMAR PETERS,1,LANDRY SHAMET,1,LEBRON JAMES,9,LEGABASKET,2,LEVI RANDOLPH,1,LITTLE JOE JACKSON,1,LNB LEAGUE,3,LOCOMOTIV KUBAN,6,LONDON,1,LONNIE WALKER,2,LONZO BALL,1,LOS ANGELES CLIPPERS,15,LOS ANGELES LAKERS,22,LOUISVILLE,3,LUCKY,1,LUIS MONTERO,1,LUKA DONCIC,2,LUKE HARANGODY. ΝΤΑΡΟΥΣΑΦΑΚΑ,1,MALAGA,6,MALICE AT THE PALICE,1,MARCH MADNESS,9,MARCUS SMART,1,MARK LYONS,1,MARVIN BAGLEY,1,MARVIN JONES,1,MARYLAND TERRAPINS,1,MCKENZIE MOORE,1,MEMPHIS GRIZZLIES,17,MIAMI HEAT,19,MIAMI HURRICANES,1,MICHAEL BEASLEY,1,MICHAEL BRYSON,1,MICHAEL DIXON,1,MICHAEL GBINJIE,1,MICHAEL PORTER,1,Micheal Beasley,1,MICHIGAN,2,MICHIGAN STATE SPARTANS,5,MICHIGAN WOLVERINES,2,MIDDLE TENNESSEE,1,MIKAL BRIDGES,1,MIKE BUDENHOLZER,1,MIKE JAMES,1,MILES BRIDGES,1,MILWAUKEE BUCKS,60,MINNESOTA TIMBERWOLVES,17,MISSISSIPPI STATE,1,MISSOURI TIGERS,2,MITSOSKAND,92,MOHAMED BAMBA,1,MONACO,1,MORITZ WAGNER,1,MT. ST. MARY MOUNTAINEERS,2,MVP,2,N.O PELICANS,1,NATE WOLTERS,1,NATHAN BOOTHE,1,NBA,531,NBA FANTASY,1,NBA MOCK DRAFT 2018,32,NC STATE,1,NCAA,79,NEVADA,1,NEW KING,1,NEW ORLEANS PELICANS,10,NEW ORLEANS PRIVATEERS,1,NEW YORK KNICKS,17,NEXT NBA'S CHOSEN ONE,1,NICK 13,1,NICK JOHNSON,1,NICK RICHARDS,1,NICOLAS BRUSSINO,1,NORTH CAROLINA,8,NORTH CAROLINA CENTRAL,1,NORTHWESTERN WILDCATS,2,NORVEL PELLE,1,NOTRE DAME,1,NOVA,3,NYMBURK,2,OBRADOIRO,1,OBSERVER,2,OHIO STATE,1,OKLAHOMA CITY,2,OKLAHOMA CITY THUNDER,36,OKLAHOMA SOONERS,1,OKLAHOMA STATE,1,OLIVIER HANLAN,1,OMER YURTSEVEN,1,OREGON,3,OREGON DUCKS,3,ORLANDO MAGIC,9,OXONIAN,109,PAN24,41,PANIONIOS,2,PAPACHARITOU,1,PAPADIMITRIOU,2,PARTIZAN,2,PATRICIO GARINO,1,PAUL PIERCE,1,PAYNE,1,PELICANS,2,PENN STATE,1,PERIS,1,PERRY JONES,1,PETER GUBER,1,PHILADELPHIA 76ERS,21,PHILADELPHIA 76ERS GREEK FANS,1,PHOENIX SUNS,7,PIERIKOS,1,PIERRIA HENRY,1,PITTSBURGH PANTHERS,1,PJ WASHINGTON,1,PLAYBOOK,2,PLAYOFFS,24,POKUSEVSKI,1,PORTLAND TRAIL BLAZERS,17,POWER RANKINGS,1,PRE-GAME,13,PREGAME,7,PRESEASON,1,PREVIEW,60,PRINCETON,1,PROSPECT,1,PROVIDENCE FRIARS,1,PURDUE,3,QUINCY FORD SCOUT REPORTS,1,QUINN COOK,1,RADICAL,1,RAPHIAEL PUTNEY,1,RAWLE ALKINS,1,REAL MADRID,11,RECAP,3,REGULAR SEASON,1,RETIN OBASOHAN,1,RHODE ISLAND RAMS,2,ROBERSON,1,ROBERT WILLIAMS,1,RODIONS KURUCS,1,RONALD ROBERTS,1,ROOKIES,1,ROSA RADOM,1,ROSCO ALLEN,1,ROYCE O'NEALE,1,RUI HACHIMURA,1,RUSSELL WESTBROOK,2,RYAN ANDERSON,1,RYAN BOATRIGHT,1,RYAN HARROW,1,SACRAMENTO KINGS,13,SAN ANTONIO SPURS,55,SATORANSKY,1,SCOTT,1,SCOUT REPORTS,129,SCOUTING REPORT,2,SERIE A,2,SETH TUTTLE,1,SHAI GILGEOUS ALEXANDER,1,SHAKE MILTON,1,SHAQUIELLE MCKISSIC,1,SHAWN LONG,1,SHAYNE WHITTINGTON,1,SHVED,2,SINKAZAMA,50,SIR'DOMINIC POINTER,1,SIXERS,2,SIXTH MEN,12,SMU,2,SOUTH CAROLINA GAMECOCKS,4,SOUTH DAKOTA STATES JACKRABBITS,1,SOUTHERN UTAH,1,ST. MARY'S,1,STACY DAVIS,1,STEFAN JANKOVIC SCOUT REPORTS,1,STEFAN MOODY,1,STELIOS STATHIS,1,STEPHEN CURRY,3,STEVIE BROWNING,1,SUMMARY,52,SUMMER CAMP,4,SUMMER LEAGUE,1,SUMMER LEAUGE,1,SUPERCOPA ACB,1,SVIATOSLAV MYKHAILIUK,1,SWEET 16,1,SYRACUSE,3,TBL,18,TCU,1,TERRAN PETTEWAY,1,TEXAS A&M,1,TEXAS LONGHORNS,2,TEXAS TECH,1,THANASISPAP,44,THE SCIENTIST,4,THEO PINSON,1,THOMAS ROBINSON,1,THOMAS WELSH,1,THOMAS WILDER,1,TOMMYGUN,2,TONI PERKOVIC,1,TONY CARR,1,TORONTO RAPTORS,30,TOUPANE,1,TRAE YOUNG,1,TRAVIS TRICE,1,TRAYVONN WRIGHT,1,TRENTO,1,TREVEON GRAHAM,1,TREVON DUVAL,1,TREY FREEMAN,1,TROY,1,TROY BROWN,1,TSIROGIANNIS,1,TURKISH LEAGUE,3,TYLER,1,TYLER STONE,2,TYRONE WALLACE,1,U16,6,U17,1,U18,11,U19,1,U20,10,UC DAVIS AGGIES,1,UCLA,3,UNCUT,1,UNDER17,1,UNDER18,2,UNDER19,1,UNICAJA MALAGA,2,UNICS,3,UNLV,1,USAK,2,USC,1,USC TROJANS,3,UTAH JAZZ,22,UTAH JAZZ GREEK FANS,2,VALENCIA,12,VANDERBILT COMMODORES,2,VANJA MARINKOVIC,1,VIDEO,1,VIDEO ANALYSIS,19,VIDEO SCOUT REPORTS,19,VILLANOVA WILDCATS,6,VINCE EDWARDS,1,VIRGINIA,1,VTB LEAGUE,21,WAGNER SEAHAWKS,1,WAKE FOREST DEMON DEACONS,1,WASHINGTON WIZARDS,29,WENDELL CARTER,1,WEST VIRGINIA MOUNTAINEERS,2,WESTERN MICHIGAN,1,WICHITA ST.,2,WILL CLYBURN,1,WILL CUMMINGS,1,WINNER LEAGUE,1,WISCONSIN BADGERS,2,WONDERCHILD,15,WORLD CUP 2019,1,WWIC,1,XAVIER MUSKETEERS,5,XMAS CAMP,4,YANTE MATEN,1,YOGI FERELL,2,ZACH AUGUSTE,2,ZACH LEDAY,1,ZALGIRIS,2,
ltr
item
Τα μπασκετικά κακώς κείμενα: Τα μέρη, οι τρόποι και οι τεχνικές εκτέλεσης στο μπάσκετ.
Τα μέρη, οι τρόποι και οι τεχνικές εκτέλεσης στο μπάσκετ.
Οι βασικοί τρόποι διεξαγωγής ενός αγώνα μπάσκετ...
https://2.bp.blogspot.com/-3iASKbHvEeM/WxqaoOPDQ1I/AAAAAAAADRk/j_JW0Mzukw0zCt0Bl1FPTABjhkQv82z3wCLcBGAs/s640/unnamed.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-3iASKbHvEeM/WxqaoOPDQ1I/AAAAAAAADRk/j_JW0Mzukw0zCt0Bl1FPTABjhkQv82z3wCLcBGAs/s72-c/unnamed.jpg
Τα μπασκετικά κακώς κείμενα
http://www.badbasket.gr/2018/06/blog-post_9.html
http://www.badbasket.gr/
http://www.badbasket.gr/
http://www.badbasket.gr/2018/06/blog-post_9.html
true
5029196647343846466
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy